W skrócie ...
Jest to słabe. Po prostu.
- model wygląda biednie, płasko, nudno, nie ma żadnych elementów które przykuwały by moją uwagę,
- proporocje kolby mi nie siedzą, taka jedna wielka buła,
- zazwyczaj modelujac broń warto sie ukierunkować juz na poczatku, czy to jest do tpp, czy to fpp, więc jesli do fpp, pokaż jak wygląda broń z tej właśnie perspektywy - ułatwia to ocene modelu
- słoje drewna tak się nie zachowują, widać że wrzuciłeś tilującą teksturę którą znalazłeś gdzieś w sieci (w sumie może to nawet ta standardowa z paintera) i uznałeś że wygląda to dobrze, ale tak nie jest ...
- ... samo drewno jest nudne i jak juz powiedzmy zbierzesz jakies referencje, pomyśl o tym aby dodać na drewnie jakąś historie, cokolwiek
- metal ... mam wrażenie jakbyś użył tylko podstawowego Smart Materiału z Substance Paintera ... no i wciąz, nic się na nim nie dzieje, brakuje detali na roughnessie, jest płasko i tak albedowo, nie czuć tych materiałów
- prezentacja do poprawy, zabijasz model tak ostrym i jasnym oświetleniem, poczytaj o 3-point light,
skupiając się na samym modelu broni czegoś tu brakuje ale jak na gry komputerowe gdzie świat oferuje dużo na ekranie proste w budowie bronie fajnie zapadają w pamięci i są przyjazne.
co
tłumaczenie sbroni która została wykonana słabo tym że ... jest ona prosta i w wielu produkcjach by się przyjeła?
.... no comment ...