Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - hepa
46
« dnia: 07.12.2020 09:48:09 »
Witam, czy istnieje jakąś możliwość, aby korzystać z dobrodziejstw Blendera, na takiej zasadzie, aby była możliwość ustawienia pod 2 Monitory ? Chodzi mi np., - na 1 monitorze mam 3D World, a na drugim monitorze modeluję ?
?? : )
47
« dnia: 06.12.2020 12:41:15 »
Ciekawie, tylko mam pytanie, do jakiego odbiorcy jest to robione ? - bo moim zdaniem musisz się określić. Wtedy dasz jeszcze więcej z siebie możliwości. - Chyba, że już wiesz dla jakiej publiki te animacje wykonujesz. Czasem nie warto pytać, tylko iść swoją drogą. - dla mnie takie animacje dużo pokazują, fajnie, że to robisz, ale dla kogo ?
Określ się i dawaj dalej, to co chcesz pokazać, zrobić, i nie bój się pomysłów. :-)
48
« dnia: 24.11.2020 12:42:46 »
Piotr, - znalazłem ciekawy sposób na te Normalne. Można włączyć tą opcję, co pokazuję na screenie. Jak wyświetli czerwone "Face", to można je wywrócić, i wtedy pasuje cały import/export Blender-Painter.
49
« dnia: 23.11.2020 15:33:52 »
Dzięki Piotr, jednak chyba nie naprawię tego, za pomocą tych podpowiedzi. Dziwacznie działa odwracanie tych normali. ? Tak, jakby nie chciało normalizować .. Próbowałem też z "Edge Split", ale to też nie pomaga, a kiedyś w starszych wersjach Blendera pomagało ... - Chyba, że czegoś nie rozumiem. ?
50
« dnia: 23.11.2020 09:47:55 »
Witam, czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć, skąd albo dlaczego robią mi się wywrócone normale ? - pokazuję o co mi chodzi - na screenie. Tak dziwnie działa, jak przerzucam fbx, czy obj, z Blendera do Sub.Paintera. Próbowałem te normale poprawić "alt+n", ale nic nie pomaga, Chyba, że nie do końca rozumiem działania tego skrótu. - jakaś pomoc ? ?
51
« dnia: 20.11.2020 15:36:38 »
wrzuciłem tą postać już na moje portfolio, ale chętnie się dowiem, jakie macie jeszcze zdanie, na ten temat.
/dzięki Darusia i Piotr/
-- hepa
52
« dnia: 20.11.2020 08:18:33 »
Dzięki Piotr, teraz mam przezroczystość. Może jeszcze coś proponujecie ? Może coś rzuca się w oczy, może coś nie pasuje ? - dajcie znać.
53
« dnia: 19.11.2020 19:30:37 »
Uploaduję niewielki postęp. Od czasu wrzucenia 1 grafiki, cały czas nad tym pracowałem. Darusia ciekawie napisała, odnośnie okularków. Piotr - Twoje uwagi są cenne - (dłonie nieco przeskalowałem, nogawki usunąłem). - nie znam dokładnie Eevee, nie potrafię uzyskać przezroczystości, w okularach .. ? - może ktoś ukierunkuje, jak to robić.
54
« dnia: 19.11.2020 16:15:03 »
Dzięki Darusia,
Jak to mówią, - zawsze coś ; )
55
« dnia: 15.11.2020 12:17:06 »
Witam, chciałbym, może nie tyle się pochwalić, co chciałem się dowiedzieć, jak można by jeszcze poprawić tą postać. Na razie pracuję nad tym około 2 tygodnie, ale na spokojnie, bez zbędnego pośpiechu. Na dobrą sprawę, to moja pierwsza postać, którą wrzucam jako WIP. Jakieś pomysły ? - cokolwiek ? -- hepa
56
« dnia: 14.11.2020 11:54:48 »
Bardzo fajnie jest to zmontowane. Konkretnie, zwięźle, ciekawy speed całości. Jak dla mnie, dużo lepiej to wypada, niż pozostałe (wcześniejsze) Twoje instrukcje. Przyjemnie się to ogląda. - fajnie !
Możesz iść w tym kierunku animacji, co teraz pokazujesz. Nie zmieniaj kreacji czy pomysłu, który siedzi w głowie. Daj sobie też czas. : ) ładnie
- - hepa
57
« dnia: 21.08.2020 07:37:57 »
A dasz radę trochę podbić kontrast ?
58
« dnia: 15.04.2020 10:29:10 »
Fajny temat. Jakiś czas temu miałem styczność z tym Solidem. Nie wiem, czy to pomoże, ale dostawalem od konstruktora pliki STL. Po czym z nich robilem animacje. Z tego co pamiętam, te pliki były na prawdę małe.
Odnośnie Twego tematu, to jak Blender generuje Ci takie pliki, to może sprobuj 3DStudioMaxa. Nigdy nie lubilem tego formatu 3ds.
59
« dnia: 06.04.2020 18:42:52 »
eosek, - dziękuję !
60
« dnia: 05.04.2020 14:13:04 »
|
Zaloguj
Nowe na forum
Losowy obrazek
|