Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - hepa

Strony: 1 2 3 4 5 6
46
Tender Blender / Blender - 2 x display
« dnia: 07.12.2020 09:48:09 »
Witam,
czy istnieje jakąś możliwość, aby korzystać z dobrodziejstw Blendera, na takiej zasadzie, aby była możliwość ustawienia pod 2 Monitory ?
Chodzi mi np., - na 1 monitorze mam 3D World, a na drugim monitorze modeluję ?

?? : ) 

47
Work in progress (WIP) / Odp: [wip][animacja] Koło kolorów
« dnia: 06.12.2020 12:41:15 »
Ciekawie, tylko mam pytanie, do jakiego odbiorcy jest to robione ?
- bo moim zdaniem musisz się określić. Wtedy dasz jeszcze więcej z siebie możliwości.
- Chyba, że już wiesz dla jakiej publiki te animacje wykonujesz.
Czasem nie warto pytać, tylko iść swoją drogą.
- dla mnie takie animacje dużo pokazują, fajnie, że to robisz, ale dla kogo ?

Określ się i dawaj dalej, to co chcesz pokazać, zrobić, i nie bój się pomysłów.
 :-)


48
Modelowanie / Odp: Błędna siatka - /Blender - Sub.Painter/
« dnia: 24.11.2020 12:42:46 »
Piotr,
- znalazłem ciekawy sposób na te Normalne.
Można włączyć tą opcję, co pokazuję na screenie.
Jak wyświetli czerwone "Face", to można je wywrócić, i wtedy pasuje cały import/export Blender-Painter.




49
Modelowanie / Odp: Błędna siatka - /Blender - Sub.Painter/
« dnia: 23.11.2020 15:33:52 »
Dzięki Piotr,
jednak chyba nie naprawię tego, za pomocą tych podpowiedzi.
Dziwacznie działa odwracanie tych normali. ?
Tak, jakby nie chciało normalizować ..
Próbowałem też z "Edge Split", ale to też nie pomaga, a kiedyś w starszych wersjach Blendera pomagało ...
 - Chyba, że czegoś nie rozumiem.  ?

50
Modelowanie / Błędna siatka - /Blender - Sub.Painter/
« dnia: 23.11.2020 09:47:55 »
Witam,
czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć, skąd albo dlaczego robią mi się wywrócone normale ?
- pokazuję o co mi chodzi - na screenie.

Tak dziwnie działa, jak przerzucam fbx, czy obj, z Blendera do Sub.Paintera.
Próbowałem te normale poprawić "alt+n", ale nic nie pomaga, Chyba, że nie do końca rozumiem działania tego skrótu.
- jakaś pomoc   ?  ?



51
Work in progress (WIP) / Odp: Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 20.11.2020 15:36:38 »
wrzuciłem tą postać już na moje portfolio,
ale chętnie się dowiem, jakie macie jeszcze zdanie, na ten temat.

/dzięki Darusia i Piotr/

-- hepa

52
Work in progress (WIP) / Odp: Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 20.11.2020 08:18:33 »
Dzięki Piotr,
teraz mam przezroczystość.

Może jeszcze coś proponujecie ?
Może coś rzuca się w oczy, może coś nie pasuje ? - dajcie znać.




53
Work in progress (WIP) / Odp: Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 19.11.2020 19:30:37 »
Uploaduję niewielki postęp. Od czasu wrzucenia 1 grafiki, cały czas nad tym pracowałem.
Darusia ciekawie napisała, odnośnie okularków.
Piotr - Twoje uwagi są cenne - (dłonie nieco przeskalowałem, nogawki usunąłem).

- nie znam dokładnie Eevee, nie potrafię uzyskać przezroczystości, w okularach .. ? - może ktoś ukierunkuje, jak to robić.







54
Work in progress (WIP) / Odp: Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 19.11.2020 16:15:03 »
Dzięki Darusia,

Jak to mówią, - zawsze coś ; )

55
Work in progress (WIP) / Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 15.11.2020 12:17:06 »
Witam,
chciałbym, może nie tyle się pochwalić, co chciałem się dowiedzieć, jak można by jeszcze poprawić tą postać.
Na razie pracuję nad tym około 2 tygodnie, ale na spokojnie, bez zbędnego pośpiechu.

Na dobrą sprawę, to moja pierwsza postać, którą wrzucam jako WIP.
Jakieś pomysły ? - cokolwiek ?

-- hepa




56
Bardzo fajnie jest to zmontowane. Konkretnie, zwięźle, ciekawy speed całości.
Jak dla mnie, dużo lepiej to wypada, niż pozostałe (wcześniejsze) Twoje instrukcje.
Przyjemnie się to ogląda. - fajnie !

Możesz iść w tym kierunku animacji, co teraz pokazujesz. Nie zmieniaj kreacji czy pomysłu, który siedzi w głowie.
Daj sobie też czas.
: )
ładnie

 - - hepa

57
Prace ukończone (3D) / Odp: Aston Martin Vanquish Q
« dnia: 21.08.2020 07:37:57 »
A dasz radę trochę podbić kontrast ?


58
Fajny temat.
Jakiś czas temu miałem styczność z tym Solidem. Nie wiem, czy to pomoże, ale dostawalem od konstruktora pliki STL. Po czym z nich robilem animacje. Z tego co pamiętam, te pliki były na prawdę małe.

Odnośnie Twego tematu, to jak Blender generuje Ci takie pliki, to może sprobuj 3DStudioMaxa.
Nigdy nie lubilem tego formatu 3ds.

59
Oświetlenie i rendering / Odp: V-ray Blender / Linux
« dnia: 06.04.2020 18:42:52 »
eosek,
- dziękuję !


Strony: 1 2 3 4 5 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek