1
Work in progress (WIP) / Odp: Wizualizacja: Kamienica/loft
« dnia: 04.02.2019 23:06:05 »
Świetne wizualizacje. Jeśli mógł bym doradzić to dwie rzeczy które sprawią że będzie jeszcze lepiej.
1. Jak robisz zdjęcie wnętrza to praktycznie nigdy nie widać tego co jest za oknem. Obrazek który pokazujesz za bardzo ściąga uwagę. Płaszczyzna okna powinna być zupełnie biała jako płaszczyzna emitująca światło.
2. Jeszcze sprawa podłogi. Spróbuj pokombinowac z shaderem principled tak aby nałożyć dwie warstwy normalmapy, jedną jako płaszczyzna zewnętrzna lakieru na której widać jego zarysowania i drugą jako normalmapa drewna.
Andrew Price mówi o tym w swoim tutorialu o principled.
No i tak jak pisał mój przedmówcą, z tą ścianą z cegły jest coś nie tak. Pokaż jakie masz ustawienia materiału dla cegły.
1. Jak robisz zdjęcie wnętrza to praktycznie nigdy nie widać tego co jest za oknem. Obrazek który pokazujesz za bardzo ściąga uwagę. Płaszczyzna okna powinna być zupełnie biała jako płaszczyzna emitująca światło.
2. Jeszcze sprawa podłogi. Spróbuj pokombinowac z shaderem principled tak aby nałożyć dwie warstwy normalmapy, jedną jako płaszczyzna zewnętrzna lakieru na której widać jego zarysowania i drugą jako normalmapa drewna.
Andrew Price mówi o tym w swoim tutorialu o principled.
No i tak jak pisał mój przedmówcą, z tą ścianą z cegły jest coś nie tak. Pokaż jakie masz ustawienia materiału dla cegły.