181
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 26.05.2019 12:22:52 »
O jak dla mnie dużo lepiej
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 181
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 26.05.2019 12:22:52 »
O jak dla mnie dużo lepiej
182
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 24.05.2019 20:32:01 »
Nie podoba mi się mina "nadęta". Tak siedzę od 5 minut i się zastanawiam czemu. Na pewno przez usta - chyba powinny być szersze - takie wąskie to tak jak na "dziubku" poniżej. Przy wydętych chyba powinny być szerzej. Chociaż nie, sprawdziłem przed lustrem i nie koniecznie Może po prostu brakuje w nich nitki makaronu
183
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 27.04.2019 23:47:31 »
Jak tak patrzę to wydaje mi się, że wersja 3D jest bardziej pulchna i okrągła. Koncept ma wyraźniej zarysowaną szczękę. Albo to przez te usta, nie wiem. Głowa u góry chyba też za wąska/jajowata - nad uszami już zaczyna się zwężać. Takie moje obserwacje jeżeli chodzi o podobieństwo do konceptu.
184
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca Wrzesień 2018 - Marzec 2019 - dogrywka« dnia: 26.04.2019 23:04:30 »
Celna uwaga.
185
Oświetlenie i rendering / Odp: Problemy z oświetleniem przy renderingu.« dnia: 15.04.2019 20:11:56 »
Standardowy pakiet medyczny:
- shading smooth - remove doubles - recalc normals 186
Z forum / Odp: Zmiany w zasadach Pracy Miesiąca« dnia: 28.03.2019 21:41:30 »
Bardzo dobry pomysł.
187
Prace ukończone (3D) / Odp: Wiszące lampki« dnia: 25.03.2019 18:38:27 »
Super, wyłączyłeś cień "szprychom"?
188
Offtopic / Odp: udemy.com - przeceny tutoriali« dnia: 21.03.2019 11:13:35 »
Ooo. No ja zawsze podchodzę do zakupów ostrożnie zwłaszcza jak się ma wydać kwotę trzycyfrową. Jak się dłużej poobserwowało stronę to chyba każdemu normalnemu człowiekowi zapali się lampka, że jak jest połowa kursów przeceniona po 70-95% to coś tu jest nie halo. Ja kupiłem dwa i to właśnie na "przecenach". Jeżeli ktoś kupił po normalnej cenie, to miał bardzo drogą lekcję zakupów przez internet i na jedną chwilę.
Strona robi dobre wrażenie i to co piszesz o prowizjach to trochę mnie wkurza, no ale ich sklep ich zasady. Nie ukrywam, że sama platforma jest fajna i działa dobrze. 189
Offtopic / Odp: udemy.com - przeceny tutoriali« dnia: 20.03.2019 23:28:31 »
Nie rozumiem o czym ten koleś gada (że umywają ręce jak ktoś cie skopiuje na Youtuba?). Może byś jednak streścił?
190
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 08.03.2019 23:04:51 »
Miodzio. W zasadzie nie wiem czy to błąd - z rzęsami przechodzącymi przez włosy. Więcej uwag nie mam.
191
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota« dnia: 19.02.2019 19:37:10 »
To chyba trzeba by dodać tam więcej hooków - tak jak u Ciebie ale bardzo ostrożnie by nic nie namieszać i je potem animować. Albo na kościach tak jak przy pierwszym podejściu ale to trzeba by chyba nadać dużo ograniczników do nich by to jakoś wyglądało i samo się wyginało.
192
Prace ukończone (3D) / Odp: Szczęście« dnia: 18.02.2019 13:31:04 »
Bardzo zacieszna praca. Skąd te "gradienty" na balonach i transparencie w podglądzie?
193
Animacja i symulacje / Odp: Zmagam sie z animacja gietkiej rury laczacej dwa ramiona robota« dnia: 16.02.2019 22:14:31 »
Wywaliłem wszystkie hooki i zrobiłem po swojemu - w twoim przykładzie jeden wierzchołek jest pod wpływem kilku hooków i się kopie - u mnie było tak samo - dopiero kiedy wywaliłem wpływ drugiego zaczęło to działać.
194
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 16.02.2019 21:23:30 »
Tak, gdzieś to było do pobrania - w końcu projekt Open Source
195
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 13.02.2019 11:57:27 »
To ściągaj Sintela - miałem to chwilę na dysku - tam model był odziany w drugi model i dopiero ten drugi animował ten pierwszy chyba przez modyfikator mesh deform. Nie zwróciłem uwagi jak z ubraniami postąpili. Parę lat temu to było.
|
WIP Courtney Gears - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|