Autor Wątek: 3D: Aston martin vanquish q  (Przeczytany 18318 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kporabik

3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 06.08.2017 23:16:16 »
No witam. Jako że na starej blenderowni zacząłem temat to teraz wypadałoby go skończyć.
Podrzucam pierwszy wstępny render testowy (scenerie będę chciał zmienić).
Do tego dodaje scetchfaba.


Aston Martin Vanquish q by Krystian on Sketchfab
« Ostatnia zmiana: 28.03.2018 14:05:51 wysłana przez Kporabik »
 

Offline Mad Max

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #1 dnia: 07.08.2017 20:07:55 »
Codziennie przejedżam obok firmy z odnośnika, to się napatrzę ;) Poza tym, w moim mieście znajduje się główna siedziba /fabryka Aston Martin. Nominalnie w Newport Pagnell, ale to już od lat jest dzielnica Milton Keynes.

http://www.djsmail.co.uk/ [nofollow]
 

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #2 dnia: 07.08.2017 22:07:28 »
Astonów nigdy za wiele ;)
 

Offline KafeleK

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #3 dnia: 08.08.2017 01:01:40 »
Cześć Krystian. Matcapowy render prezentuje się słabo i przez niego nie spodziewałem się tak dobrego modelu, jaki pokazałeś w Sketchfabie.  >:(
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #4 dnia: 08.08.2017 20:20:56 »
Żadnego matcapowego renderu nie mam. A jeżeli chodzi ci o thumbnail ze sketchfaba to nie mam pojęcia czemu tak słabo wychodzi
 

Offline KafeleK

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #5 dnia: 08.08.2017 22:26:41 »
Ten render wyszedł jak matcapowy
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Veezen

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #6 dnia: 08.08.2017 22:52:45 »
Render przejarany, zbyt dużo jasnych punktów na samochodzie, warto rzucac okiem na histogram w Photoshopie by to kontrolować. Aż się prosi aby ustawić jakieś studyjnej oświetlenie - tylko miejsce centralne rozświetlone, a poza gładkie wchodzenie w ciemność. I do tego subtelna winieta.

Co do siatki modelu, jestem mega zadowolony :) Idzie to w dobrym kierunku.
3D Artist @ Techland
Hardsurface artist @ Freelance
www.veezen.pl [nofollow]
www.artstation.com/artist/veezen [nofollow]
 

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #7 dnia: 08.08.2017 23:27:37 »
Tym renderem bym się nie przejmował. Był robiony na szybko na starych materiałach i oświetleniu. Aktualnie cała stara scena jest wywalona. Co do przejarania to się zgodzę. Bawiłem się bloomem w compositorze który strasznie starał się wszystko wybielić. A co do flar to nie mogę się ich pozbyć. Wiem że są spowodowane za dużą ilością mocnego światła. Pracuje w przestrzeni Filmic blender. Próbowałem też podnieść clamping ale nic nie pomogło.
 

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #8 dnia: 19.08.2017 10:48:54 »
Wrzucam kolejny render. Tym razem już jakoś wygląda
 

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #9 dnia: 13.11.2017 17:04:10 »
Wrzucam moje postępy odnośnie wnętrza. Na blacharkę dopiero narzuciłem solidify i jeszcze nie naprawiłem wszystkich jego błędów, stąd te nierówności.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #10 dnia: 28.03.2018 14:09:18 »
Mam trochę wolnego także wracam do furmanki.
Nie dawno kupiłem też SP także też chciałem go wykorzystać.

Macie może jakieś pomysły na ten brodzik? nie mogę znaleźć ustawień które by mnie satysfakcjonowały
 

Offline Jerry

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #11 dnia: 28.03.2018 23:05:21 »
Coś nie gra ze światłem, woda wygląda sztucznie,  w ogóle cała scena wygląda jakby była robiona tak - na sztukę.
Sam model samochodu i materiały - super. Bardzo mi się podobają. Tło wręcz przeciwnie.
 

Offline Kporabik

Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« Odpowiedź #12 dnia: 29.03.2018 10:42:20 »
Nie dziwię się że otoczenie nie wygląda realistycznie gdyż to pierwszy raz kiedy takowe tworze. Ogólnie zostało mi w cholerę teksturowania.
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Hamari expressions

Wyświetleń: 1431
Autor: Mortus
w: Mortus - rendery