Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jerry

Strony: 1
1
Wydaje mi się że nie chodzi o uwagi a o wagi "weight".
Zobacz sobie na przykład ten filmik (na szybko znalazłem). Polecam też przerobić tutoraial modelowania kowadła od Blender Guru.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Reguglak

2
Projekty niekomercyjne / Odp: puste vertex`y (chyba).
« dnia: 29.12.2018 12:42:28 »
Może masz poodwracane ściany do wewnątrz. Włącz wyświetlanie normalnych i zobacz czy wszystkie kreski idą na zewnątrz.
www.youtube.com/watch?v=p9Q5c-4AeRA
Pierwszy lepszy filmik który znalazłem pokazujący jak je uwidocznić.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: rainPL

3
Modelowanie / Odp: Uzupełnienie luki w czaszce
« dnia: 21.11.2018 14:04:50 »
Zajęło mi to 5 minut. w tym filmiku masz jak wypełniać dziury. W Twoim przypadku - pousuwałem te górne verteksy, dziurę wypełniłem ścianami (w edit mode: ctrl+Shiht+alt+m a później alt+f). Przechodzisz do sculpt mode i w trybie dyntopo modelujesz czaszkę tak jak powinna wyglądać. Ja zdrobiłem to bardzo na szybko i możesz sobie ją dopracować. Pozdrawiam.

https://we.tl/t-7mzX5ny0dk
tu masz link do poprawionego pliku .blend, myślę że teraz wygląda w miarę ok.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Dino

4
Blender / Odp: Blender 2.8 Code Quest
« dnia: 23.05.2018 18:12:33 »
Wylądowała i u mnie ;)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22, freeqstyler

5
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 26.03.2018 11:26:09 »
Mnie się całkiem podobało. Historia w miarę zrozumiała. To co najbardziej daje się zauważyć to taka jakby niespójność stylu. Czołgi mają sporo szczegółów, helikopter i koparka też ale te ludziki i budynki... wcale. To trochę tak jakby robiły to dwie różne osoby i potem na szybko posklejały w jedną pracę.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

6
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 24.01.2018 20:45:58 »
Moim zdaniem bardzo fajna animacja. Nie za długa... idealna na jakieś wejście.
Zamiast muzyki można dać dźwięk lecącej komety i odgłos wybuchu, a w momencie kiedy znika planeta samo logo lisa mogłoby zostać i nawet delikatnie się rozświetlić.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

7
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 20:59:00 »
Zgadzam się z przedmówcą.
Nazwa pliku - Genialna! :D
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

8
Modelowanie / Odp: Historia modelowania danego obiektu
« dnia: 04.12.2017 16:19:00 »
Przed dodaniem modyfikataora bądź jakąś większą edycją możesz skopiować bryłę i przerzucić ją na jakąś inną warstwę. Jeżeli stwierdzisz że chcesz do niej wrócić to usuwasz tą na której aktualnie pracujesz a schowaną na innej warstwie przywracasz.
Drugi sposób - jak naciśniesz ctrl+Shift+S otworzy Ci się okno zapisu z nazwą twojego projektu podświetloną na czerwono. Naciskając Enter nadpiszesz plik ale jeżeli naciśniesz "+" na klawiaturze numerycznej do nazwy dopisana zostanie kolejna liczba. Na przykład tworzysz projekt moja_scena.blend po naciśnięciu ctrl+Shift+S a następnie "+" oraz Enter utworzysz nowy plik o nazwie moja_scena1.blend. To co zrobiłeś do tej pory jest bezpieczne i od teraz pracujesz na nowym pliku. Łatwo się połapać w historii plików a sama operacja zajmuje sekundę.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Mad Max

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek