46
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: USCSS Prometheus
« dnia: 24.08.2017 00:09:09 »
Hej. Model jest świetny, miło popatrzeć
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 46
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: USCSS Prometheus« dnia: 24.08.2017 00:09:09 »
Hej. Model jest świetny, miło popatrzeć
47
Work in progress (WIP) / Odp: Dylski3D.com - Ćwiczenia poza pracą« dnia: 13.08.2017 22:05:25 »
Najbardziej rzuca mi się brak dobrego speculara na talerzach, serze z pieczarkami i na szparagach (tym nasyciłbym troszkę kolor dla ożywienia, a najlepiej stworzył efekt, jakby były po umyciu- to by ożywiło scenę).
Deska z teksturą ma ten sam problem, co stół. 48
Work in progress (WIP) / Odp: Dylski3D.com - Ćwiczenia poza pracą« dnia: 12.08.2017 00:01:10 »
Hej. Odnoszę wrażenie, jakby w tej scenie były tylko dwa materiały (nie wliczając płynów). Popracowałbym w tym temacie.
49
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Domyślny styl forum« dnia: 11.08.2017 23:42:20 »
Mnie za bardzo razi jasne tło. Mniej męczy wzrok ciemny theme, nawet w blendku domyślny jest taki
50
Newsy na głównej / Odp: Nowy wygląd newsów« dnia: 11.08.2017 00:33:30 »
Można zmienić kolor, ale bez logowania domyślnie jest biały theme.
52
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q« dnia: 08.08.2017 22:26:41 »
Ten render wyszedł jak matcapowy
53
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter« dnia: 08.08.2017 01:30:22 »
Dzięki Paweł. Kolejne elementy:
- przedni widelec - zacisk sztycy 54
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q« dnia: 08.08.2017 01:01:40 »
Cześć Krystian. Matcapowy render prezentuje się słabo i przez niego nie spodziewałem się tak dobrego modelu, jaki pokazałeś w Sketchfabie.
55
Work in progress (WIP) / Odp: Digital Sculpting (wątek zbiorczy)« dnia: 08.08.2017 00:52:03 »Ciocia go nieźle za poliki wytargała \Hehe to fakt Niedobry był. Wszak to pies z diabłem zmieszany, więc pieseł. Z mordą, to taką miałem wizję po prostu i tak wyszło ludzko. Podobnie jak w przypadku łap, które w części wzorowałem na rasie pitbulla a zrobiłem na wygląd ramion męskich. Z pewnością zgięcie łap powinno iść do środka. 56
Work in progress (WIP) / Odp: Digital Sculpting (wątek zbiorczy)« dnia: 04.08.2017 00:33:53 »
Mój ostatni piesełek
57
Newsy na głównej / Odp: Nowy wygląd newsów« dnia: 02.08.2017 08:07:57 »
Jedynka najbardziej mi pasuje
59
Work in progress (WIP) / 3D: Sprinter« dnia: 29.07.2017 16:34:30 »
Mam chęć wyrzeźbić jakiegoś stwora. Wyobraźnia podpowiedziała, że będzie to mocno przebudowany kolarz ostro cisnący na swojej szosówce. Postanowiłem zrobić z tego kompletną scenę, więc zakładam WiPa.
60
Prace ukończone (3D) / Odp: Barokowe Krzesło« dnia: 29.07.2017 01:39:10 »
Trochę przy tym posiedziałeś, ale efekt wart włożonej pracy.
|
WIP Courtney Gears - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|