1
Oświetlenie i rendering / Odp: OptiX w 2.81 nie przyspiesza renderu
« dnia: 27.11.2019 22:41:32 »
U mnie na dwóch przyspiasz 2x a po zainstlalowani e-cycles 4x, docelowo ma być 8x (względem dwóch cuda)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Oświetlenie i rendering / Odp: OptiX w 2.81 nie przyspiesza renderu« dnia: 27.11.2019 22:41:32 »
U mnie na dwóch przyspiasz 2x a po zainstlalowani e-cycles 4x, docelowo ma być 8x (względem dwóch cuda)
2
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: pytanie sprzętowe« dnia: 07.08.2019 02:25:36 »
Patrząc na zaplecze hardwerowe moim zdaniem, wolał bym dostosować dysk m2 na niewykorzystanych liniach PCI
3
Blender / Odp: Blender 2.80 Stable« dnia: 01.08.2019 15:01:32 »
https://code.blender.org/2019/07/accelerating-cycles-using-nvidia-rtx/
na testach rdzenie RT przyspieszyły czas renderu o 100%. Barcelona z 2 min. spada na 1 min. przy e-cycles optix to juz 33 sek mierzone na 2x 2080ti 4
Teksturowanie i materiały / Materiał szkło« dnia: 21.09.2017 03:13:39 »
witam,
mam pewien problem z ustawieniem materiałów tak aby był on widoczny podobny sposób jak na obrazku. zna ktoś może metodę którą można tu zastosować? chodzi o szkło za szkłem, które zachowuje swoje detale. podobnie jak na znalezionym przykładzie w załączniku
Strony: 1
|
WIP Courtney Gears - Mortus
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
|