Autor Wątek: kopiowanie "kompletnego objektu"  (Przeczytany 15094 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pawe3

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
kopiowanie "kompletnego objektu"
« dnia: 10.10.2020 13:41:17 »
Witam wszystkich.

Mogę kopiować obiekt z komletną strukturą "chierarchy", ale tylko to wszystko (parents + children) co jest widoczne.  Ale jak kopiować komplet, włącznie z niewidocznymi elementami "children".
Problemu nie ma jeżeli jest to jakaś mała struktura (mała ilość "parents/children"), bo jak jakiś "children" jest wyłączony  z "visibility", to zawsze możemy klikajac na objekt "parent", potem trzymając "shift" i  najeżdżąjac w "outliner" możemy kliknąć na symbol "visibility" . wtedy wszystko robi się "widoczne" i już.

Ale co  w momencie jeżeli  dany objekt ma rozbudowaną strukturę z duża ilością "parents/children", z których większość jest powyłączana, ale bardzo istotna jako referencje i do tego należąca do różnych "collection"?

Można w "Outlinerze" rozwinąć wszystkie wyselekcjonować od góry do dołu i pozostając w "outlinerze" kopiować i "paste". Tyle, że wtedy wszystkie niewidoczne robią się w kopii widocznymi.

Jak kopiować kompletną strukturę tak aby kopia była "wierna" orginałowi?

dzięki z góry za podpowiedzi
 

 

"Inteligentna wizualizacja/animacja"

Zaczęty przez Penny_RaVDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 19880
Ostatnia wiadomość 05.12.2018 22:55:38
wysłana przez Tvaroog
Niewyraźny render("szumy"?)

Zaczęty przez DiabloDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 27705
Ostatnia wiadomość 24.09.2017 18:54:15
wysłana przez D7470
Animacja przeciwko "wykluczeniu społecznemu"

Zaczęty przez marcinkulagaDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 19991
Ostatnia wiadomość 24.01.2018 23:29:02
wysłana przez Stropek
Szukam testerów do "farmy renderującej"

Zaczęty przez goten22Dział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 14210
Ostatnia wiadomość 08.02.2018 20:51:00
wysłana przez apoll
Przeniesienie panelu "Color Management"

Zaczęty przez mortom.ckmDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 17840
Ostatnia wiadomość 25.06.2020 03:10:41
wysłana przez alex

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

06

Wyświetleń: 1712
Autor: Kusociński
w: bender