Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 28
46
Prace ukończone (3D) / Fiat 126p low poly
« dnia: 11.06.2022 16:54:15 »
Forum jeszcze nie zdechło, więc wrzucam szybki projekcik - Fiat 126p w stylu low poly.

Powiem Wam, że o ile modelowanie samochodów nie jarało mnie, to robienie ich uproszczonych wersji jest całkiem fajne.

Sketchfab https://sketchfab.com/3d-models/polski-fiat-126p-maluch-f3ab0985d13044d295ecbdeba9920d68

47
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 27.05.2022 15:15:39 »

48
Prace ukończone (3D) / BRRRT
« dnia: 27.05.2022 15:13:37 »
Właśnie skończyłem swoją animację. Śpieszcie się oglądać, bo Blenderownia zaraz zniknie :(



Bezpośredni link https://www.youtube.com/watch?v=1ZHofoWoI9I

Podziękowania dla @winhelp za cenne uwagi. Niech BRRRT będzie z Tobą.

PS. Czy to ostatni wątek na tym forum?

49
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 26.05.2022 11:06:57 »
A co się stanie z adresem? Jak wejdę na blender.pl, to otworzy mi się sklep AGD?

50
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 12.05.2022 16:51:10 »
Kolejne poprawki. Dodałem nowe ujęcia na samolot i mnóstwo pierdół, których nie widać, a przeżerają cały mój czas.
https://drive.google.com/file/d/1g8x0DJP-r-XDCK3XOOaEeK3AL7U_ga6t/view?usp=sharing

51
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 09.05.2022 14:17:19 »
@winhelp
Mi też brakowało jakiegoś wprowadzenia samolotu. Ale miałem nadzieję, że tylko mi i nie będę musiał tego dodawać, bo filmik już trzykrotnie przekroczył budżet roboczogodzinowy. No, ale dodam jakieś przebitki, jak startuje z lotniska. Tak samo miałem nadzieję, że nie będę musiał kontynuować ostrzału po zawaleniu tamy.

Jeszcze nie robiłem zburzonych budynków, ale część będzie zgruzowana. Trudne efekty zostawiam sobie na koniec, i to wtedy woda zacznie się przelewać górą tamy.

52
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 07.05.2022 14:10:09 »
Ta scena jak ucieka po oberwaniu rakietą przerosła mnie. Im dłużej nad tym siedzę, tym gorzej wychodzi. Dlatego skorzystałem z porady i ją pociąłem ;)

Tutaj update https://drive.google.com/file/d/131EkZ3zIy6Ukmor1RoZtze65BOOc6kdZ/view?usp=sharing

54
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 14.04.2022 07:50:48 »
Przypadkowa. Zacząłem zanim fiutin wjechał swym złomem na Ukrainę.

55
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 13.04.2022 17:15:06 »
@hepa Eee tam, to jest normalny etap prac, że pokazuje się film w wersji produkcyjnej do oceny. Najgorsze co może mi sięzdarzyć, to poświęcić tygodnie na zrobienie animacji, aby potem okazało się, że ludzie nie wiedzą o co chodzi. Ja już tyle nad tym ślęczę, że "oślepłem" i nie wiem, co jest zrobione dobrze, a co źle. Gdybym miał dużo piniążków, to bym zlecił agencji reklamowej badanie focusowe (to w którym grupa ludzi siedzi w pokoju i dyskutuje o filmie, a za weneckim lustrem siedzą badacze) i jeszcze pozatrudniałbym lepszych grafików, żeby powiedzieli, co można poprawić. No, ale od czego są inni graficy? Możesz napisać jednym zdaniem, jak zrozumiałeś historię po pierwszym obejrzeniu?

Nie mam teraz tylu widzów, abym musiał to trzymać w tajemnicy. Może tylko wrzuciłbym na początek planszę z informacją, że to robocza wersja animacji, bo ludzie nie zawsze to ogarniają.

Jak ożywić forum, to ja nie mam pojęcia, a dla kilku osób to raczej nie ma sensu zawracać sobie głowy utrzymaniem strony i opłatami. Od kilku lat nikt nie wpadł na pomysł, jak zwabić tu ludzi. Ogólnie fora zdychają, więc blender.pl nie jest wyjątkiem.

@winhelp No właśnie nie wiedziałem, czy za szybko, czy za wolno :) Te szerokie ujęcia wybrałem po to, aby widz nie miał problemów ze zrozumieniem tego, w którym miejscu są pojazdy. Ale nie wiem, czy mi wyszło ;P

56
Work in progress (WIP) / BRRRT [animacja]
« dnia: 12.04.2022 14:34:57 »
Zanim forum zdechnie, projekt nad którym siedzę.

Obczajcie animację https://drive.google.com/file/d/1-WtOaAZRXHRivbKmlXIeWvK8bY1e1Ejb/view?usp=sharing

Wczesna wersja, grafika się zmieni, chociaż chcę osiągnąć coś w starych gier 3D.
Jakie macie ogólne wrażenia?
Czy cała akcja jest zrozumiała?
Czy wiadomo, kto jest 'złym'?

Nawet jednozdaniowe wypowiedzi pomogą mi.


57
Animacja i symulacje / Odp: Ratunku !W
« dnia: 12.04.2022 14:29:42 »
@jaher Możliwe, że chodzi o zwiększenie parametru Resolution Divisions? Ale wtedy wszystko będzie przeliczało się zylion razy dłużej.

58
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.03.2022 20:21:02 »
Smuteczek, ale kiedyś musiało się to stać.

59
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 26.03.2022 18:21:41 »
@Palmos
Ogólnie siatka modelu jest strasznie zepsuta. Co jest częste, gdy importujesz model z Autocada i podobnych. Da się to na szybko zdrutować, aby wyglądało lepiej. Ale pod warunkiem, że nie będziesz później modyfikował modelu, czy nakładał na niego tekstury. Inaczej lepiej to w Blenderze wymodelować od nowa.

A więc:
1. Zaznacz model.
2. Po prawej w panelu wejdź w Object Data Properties (ta zielona ikonka z trójkątem).
3. Rozwiń zakładkę Normals i wyłącz Auto Smooth.
4. Przejdź do modyfikatorów (niebieska ikonka z kluczem płaskim).
5. Wciśnij Add Modifier i wybierz Edge Split.

60
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 24.03.2022 16:37:45 »
Witam

Chyba masz dużo vertexów, które nakładają się na siebie.
Jak wrzucisz plik blend, mogę sprawdzić, co się stało. Nie musisz wrzucać całości - wystarczy kawałek tej deski.

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek