Autor Wątek: Teksturowanie drewnianego śmigła  (Przeczytany 11500 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mrys

Teksturowanie drewnianego śmigła
« dnia: 20.08.2017 00:41:02 »
czyli jak sprawić, żeby Bake kanały UV odwalały za nas brudną robotę.

W ramach reanimacji rozbitków po starej Blenderowni mój tutorial o teksturowaniu drewnianego śmigła, ale tylko w wersji dla B 2.7x +, bo 2.49 itd to raczej chyba już wyginęły...

Umieściłem tutaj, bo nie bardzo wiem gdzie indziej by pasowało.

http://www.airart3d.com/tutoriale/smiglo/tutorial278.html
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Wookie

 

teksturowanie do unreal engine

Zaczęty przez brtkDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 12801
Ostatnia wiadomość 12.07.2021 17:29:50
wysłana przez winhelp
Teksturowanie na balonach

Zaczęty przez wrytaDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 12986
Ostatnia wiadomość 20.08.2021 09:21:44
wysłana przez hepa

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek