Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Autor Wątek: BRRRT [animacja]  (Przeczytany 1951 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

BRRRT [animacja]
« dnia: 12.04.2022 14:34:57 »
Zanim forum zdechnie, projekt nad którym siedzę.

Obczajcie animację https://drive.google.com/file/d/1-WtOaAZRXHRivbKmlXIeWvK8bY1e1Ejb/view?usp=sharing

Wczesna wersja, grafika się zmieni, chociaż chcę osiągnąć coś w starych gier 3D.
Jakie macie ogólne wrażenia?
Czy cała akcja jest zrozumiała?
Czy wiadomo, kto jest 'złym'?

Nawet jednozdaniowe wypowiedzi pomogą mi.

« Ostatnia zmiana: 12.04.2022 14:39:59 wysłana przez Piotr »
 

Offline hepa

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #1 dnia: 12.04.2022 17:51:38 »
Piotr,
Piszesz, że to wczesna wersja. ..
Może nie pokazuj takich, tylko dokończ.

To tak, jakby zamówić w restauracji zimną pizzę : )

Pokaż, co planujesz, ale nie w połowie.
Ja to rozumiem, że chcesz pokazać, ale za szybko.

Jesteś dobrym grafikiem.

Nie próbuj, aby Ciebie oceniano po tej animacji.


Dokończ, później Pokaż!  : )

Ps. Co trzeba zrobić, żeby ta strona nie padła?
 

Offline winhelp

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #2 dnia: 12.04.2022 23:41:38 »
Strasznie szybko to lata, jak mucha, ciężko nadążyć. Kamera zbyt statycznie ale w sumie na szerszych ujęciach nie za bardzo było by co pokazać.

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #3 dnia: 13.04.2022 17:15:06 »
@hepa Eee tam, to jest normalny etap prac, że pokazuje się film w wersji produkcyjnej do oceny. Najgorsze co może mi sięzdarzyć, to poświęcić tygodnie na zrobienie animacji, aby potem okazało się, że ludzie nie wiedzą o co chodzi. Ja już tyle nad tym ślęczę, że "oślepłem" i nie wiem, co jest zrobione dobrze, a co źle. Gdybym miał dużo piniążków, to bym zlecił agencji reklamowej badanie focusowe (to w którym grupa ludzi siedzi w pokoju i dyskutuje o filmie, a za weneckim lustrem siedzą badacze) i jeszcze pozatrudniałbym lepszych grafików, żeby powiedzieli, co można poprawić. No, ale od czego są inni graficy? Możesz napisać jednym zdaniem, jak zrozumiałeś historię po pierwszym obejrzeniu?

Nie mam teraz tylu widzów, abym musiał to trzymać w tajemnicy. Może tylko wrzuciłbym na początek planszę z informacją, że to robocza wersja animacji, bo ludzie nie zawsze to ogarniają.

Jak ożywić forum, to ja nie mam pojęcia, a dla kilku osób to raczej nie ma sensu zawracać sobie głowy utrzymaniem strony i opłatami. Od kilku lat nikt nie wpadł na pomysł, jak zwabić tu ludzi. Ogólnie fora zdychają, więc blender.pl nie jest wyjątkiem.

@winhelp No właśnie nie wiedziałem, czy za szybko, czy za wolno :) Te szerokie ujęcia wybrałem po to, aby widz nie miał problemów ze zrozumieniem tego, w którym miejscu są pojazdy. Ale nie wiem, czy mi wyszło ;P

Offline winhelp

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #4 dnia: 13.04.2022 19:46:43 »
Szerokie ujęcia są spoko. Chodzi o to - tak jak masz pierwsze ujęcie i te z kamerą przyspawaną do samolotu - wszystkie po za tymi są statyczne.

ps. To ma coś wspólnego z "operacją specjalną" czy zbieżność w czasie jest przypadkowa?

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #5 dnia: 14.04.2022 07:50:48 »
Przypadkowa. Zacząłem zanim fiutin wjechał swym złomem na Ukrainę.

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #6 dnia: 28.04.2022 18:42:49 »

Offline winhelp

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #7 dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P
« Ostatnia zmiana: 03.05.2022 16:07:33 wysłana przez winhelp »
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #8 dnia: 07.05.2022 14:10:09 »
Ta scena jak ucieka po oberwaniu rakietą przerosła mnie. Im dłużej nad tym siedzę, tym gorzej wychodzi. Dlatego skorzystałem z porady i ją pociąłem ;)

Tutaj update https://drive.google.com/file/d/131EkZ3zIy6Ukmor1RoZtze65BOOc6kdZ/view?usp=sharing

Offline winhelp

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #9 dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #10 dnia: 09.05.2022 14:17:19 »
@winhelp
Mi też brakowało jakiegoś wprowadzenia samolotu. Ale miałem nadzieję, że tylko mi i nie będę musiał tego dodawać, bo filmik już trzykrotnie przekroczył budżet roboczogodzinowy. No, ale dodam jakieś przebitki, jak startuje z lotniska. Tak samo miałem nadzieję, że nie będę musiał kontynuować ostrzału po zawaleniu tamy.

Jeszcze nie robiłem zburzonych budynków, ale część będzie zgruzowana. Trudne efekty zostawiam sobie na koniec, i to wtedy woda zacznie się przelewać górą tamy.

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #11 dnia: 12.05.2022 16:51:10 »
Kolejne poprawki. Dodałem nowe ujęcia na samolot i mnóstwo pierdół, których nie widać, a przeżerają cały mój czas.
https://drive.google.com/file/d/1g8x0DJP-r-XDCK3XOOaEeK3AL7U_ga6t/view?usp=sharing

Offline winhelp

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #12 dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

Offline Piotr

Odp: BRRRT [animacja]
« Odpowiedź #13 dnia: 27.05.2022 15:15:39 »

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek