Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Autor Wątek: Geometry Nodes - prosty tutorial  (Przeczytany 1507 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Geometry Nodes - prosty tutorial
« dnia: 06.04.2021 17:39:29 »
W dzisiejszym odcinku kaleczenia angielskiego przerobimy Geometry Nodes na bardzo prostym przykładzie. Najpierw zrobimy 1/6 koła, a później Blender zmontuje z tego całość. Tak prosty przykład pokazuje, że nowe nody ułatwiają "zwykłe" modelowanie i każdy powinien je znać.



https://www.youtube.com/watch?v=s5WpOWdeegw

Offline winhelp

Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
« Odpowiedź #1 dnia: 07.04.2021 16:05:51 »
Właśnie się dowiedziałem, że jest coś takiego jak Geometry Nodes. ^^ lol XD

Offline Piotr

Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
« Odpowiedź #2 dnia: 07.04.2021 16:11:21 »
No bo to świeża rzecz z Blendera 2.92.

Cząsteczki też będą miały nody. Chyba w 2.91 można było je włączyć w ustawieniach (jako eksperymentalna funkcja), ale wywalili to, bo niby źle zaprojektowane były.

Offline alex

Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
« Odpowiedź #3 dnia: 09.04.2021 18:48:05 »
@Piotr fajnie, te nody mają bardzo duży potencjał i otwierają sporo możliwości nowych. Dobrze, że jeszcze ktoś coś zamieszcza na tym forum oprócz spamu :)

 

Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki

Zaczęty przez mlody.lewDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2688
Ostatnia wiadomość 21.06.2019 15:20:59
wysłana przez mortom.ckm

* Zaloguj




* Losowy obrazek