Gotowych tekstur z kanałami innymi niż diffuse/albedo i do tego bezszwowych za darmo nie uświadczysz, chyba że jakieś pojedyncze. Jeśli chodzi o takie które stanowią dobrą bazę to masz
https://www.textures.com - 15 darmowych kredytów dziennie (przy czym raz pobrane tekstury liczą się jako "zakupione" więc możesz je potem pobrać za free bez czekania aż limit kredytów się odnowi). Oczywiście trzeba się trochę pobawić żeby coś z nich wyciągnąć. Od siebie mogę poradzić żebyś zaprzyjaźnił się z filtrem High Pass w programach do obróbki 2D (ja z jego użyciem robię bump mapy) i tym pluginem do normalek:
https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshopPlugin jest pod Photoshopa ale jeżeli nie dokładasz się do garnuszka Adobe, niektóre programy do 2D obsługują pluginy do PS (u mnie w PhotoLine działa, Google mówi że GIMP niby też obsługuje).
Jeszcze warto sprawdzić Gumroadowy profil tego pana:
https://gumroad.com/joostUdostępnia całkiem sporo tekstur za darmo - ofc też do przebrania i obróbki do stanu używalności.
Ten sam pan jest też odpowiedzialny za
https://texture.ninjaNa ile tekstury pokrywają się z tymi w paczkach na Gumroad (pewnie w większości są te same) nie mam pojęcia.