Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Offtopic / Odp: Czytnik ebooków
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piterr dnia Dzisiaj o 11:39:11 »
Najlepiej podejść do sklepu i tam doradzą. Chociaż nie wiem czy jest cos lepszego niż Kindle

___________________________________________________________________________________________________________________
2
Można - trzeba tylko użyć pip. Kod wygląda mniej więcej tak:

import sys
import subprocess
import os
try:
    from <package-name> import <function>
except:
    python_exe = os.path.join(sys.prefix, 'bin', 'python.exe')
    # upgrade pip
    subprocess.call([python_exe, "-m", "ensurepip"])
    subprocess.call([python_exe, "-m", "pip", "install", "--upgrade", "pip"])
    # install required packages
    subprocess.call([python_exe, "-m", "pip", "install", "<package-name>"])

Try/except jest dlatego, że musisz zainstalować pakiet tylko raz, w przeciwnym razie Blender będzie się strasznie lagował za każdym razem, gdy go otworzysz. Jeśli pakiet jest już zainstalowany, try po prostu importuje z niego to, czego potrzebujesz. Jeśli nie jest, except wyłapuje go i instaluje. Proces ten jest nieco powolny za pierwszym razem (początkowa instalacja), ale na szczęście po zainstalowaniu nie ma już żadnych opóźnień.

3
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 26.06.2022 10:53:54 »
Tak, za każdym razem robię postacie zupełnie od zera. Wiem, że z praktycznego punktu widzenia nie zawsze ma to sens, ale wychodzę z założenia, że nie chcę się zbytnio rozleniwić i w miarę możliwości ćwiczyć anatomię zamiast lecieć na gotowcach. No i też przy okazji zawsze mam świeże podejście, bez podświadomego ograniczania się swoim gotowym basemeshem.
4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 26.06.2022 08:25:54 »
Ty je zawsze od podstaw modelujesz? Fajne.
5
Work in progress (WIP) / Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 25.06.2022 11:30:13 »
Póki jeszcze Blenderownia żyje. Jeśli to kogoś interesuje, to identyczne tematy WIP prowadzę na max3D.pl.
Czas na kolejny fanart w nieco zmienionym względem oryginału stylu. Tym razem Courtney Gears - postać z serii Ratchet & Clank. Na razie concept i wstępna wersja modelu z prostymi materiałami, bez żadnych detali ani tekstur.

Dla nie wtajemniczonych, tutaj oryginalna postać: https://ratchetandclank.fandom.com/wiki/Courtney_Gears




6
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Elizabeth1985 dnia 22.06.2022 08:23:47 »
Na Linuxie rzeczywiście lepsze wsparcie zapewnia AMD. Nvidia potrafi być trudniejsza do ogarnięcia jak chodzi o sterowniki, a na Linuxie nie uświadczysz jeszcze RT. Pod tym względem AMD wypada lepiej. Poza tym bierze mniej prądu niż jakiekolwiek Geforce jeśli na to również zwracasz uwagę.
7
Prace ukończone (3D) / Odp: Fiat 126p low poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 21.06.2022 11:16:18 »
Dzięki. Skłonił mnie błąd w ocenie trudności - myślałem, że pójdzie raz-dwa, ale dopiero za trzecim podejściem mi wyszło.
8
Prace ukończone (3D) / Odp: Fiat 126p low poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michael57 dnia 20.06.2022 10:14:54 »
Bardzo fajnie to CI wyszło. Zawsze mnie urzekał styl tego low poly. Ma to swój urok i klimat który uwielbiam i przypomina lata 80te i 90te. Co Cię skłoniło do modelowania akurat tego auta? :)
9
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 14.06.2022 00:48:32 »
karty od czerwonych wypadają wolniej
HIP (api do GPU AMD) nie wspiera jeszcze hardwarowego raytracingu, a same rdzenie RT i tak są słabsze o generacje od Nvidii, więc mogą wcale nie nadgonić zielonych jak HIP w koncu dostanie wsparcie RT. Chociaż wiecej vramu kusi.



imo się nie opłaca pod Cyclesa na chwile obecną
10
Prace ukończone (3D) / Fiat 126p low poly
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 11.06.2022 16:54:15 »
Forum jeszcze nie zdechło, więc wrzucam szybki projekcik - Fiat 126p w stylu low poly.

Powiem Wam, że o ile modelowanie samochodów nie jarało mnie, to robienie ich uproszczonych wersji jest całkiem fajne.

Sketchfab https://sketchfab.com/3d-models/polski-fiat-126p-maluch-f3ab0985d13044d295ecbdeba9920d68
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek