Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kporabik

Strony: 1 2 3 4
46
Work in progress (WIP) / Odp: Moja Łazienka
« dnia: 26.08.2017 13:23:45 »
Poza twoimi słusznymi uwagami na temat czystości i materiałów od siebie mogę dodać że brakuje porządnego PP.  Teraz sprawia ona wrażenie smutnej i nijakiej.
+rozumiem że to wnętrze i stąd 18mm kamery ale strasznie męczy to oczy. Spróbuj może korekcji soczewki w lightroomie albo Camera RAW'ie

47
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter
« dnia: 26.08.2017 07:51:43 »
Te śruby w sztycy to nie za malutkie?

48
Montaż i postprodukcja / Odp: jak stworzyć taki efekt?
« dnia: 20.08.2017 11:03:11 »
Dodatkowo do flar dodałbym jeszcze bloom w kompozytorze dla zmiękczenia światła

49
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: USCSS Prometheus
« dnia: 20.08.2017 00:10:51 »
Cześć Mrys. Fajnie, że postanowiłeś odwiedzić nowe forum. samemu modelowi kibicowałem jeszcze na starym forum i mam nadzieje że doczekam do końca prac :)

50
Newsy na głównej / Odp: Prośba o pomoc
« dnia: 19.08.2017 10:52:58 »
Jeżeli chcesz Marcin to też w miarę możliwości czasowych mogę pomóc freeqowi, ewentualnie zerknąć czy w wątkach nie dzieje się zamęt

51
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 19.08.2017 10:48:54 »
Wrzucam kolejny render. Tym razem już jakoś wygląda

52
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 08.08.2017 23:27:37 »
Tym renderem bym się nie przejmował. Był robiony na szybko na starych materiałach i oświetleniu. Aktualnie cała stara scena jest wywalona. Co do przejarania to się zgodzę. Bawiłem się bloomem w compositorze który strasznie starał się wszystko wybielić. A co do flar to nie mogę się ich pozbyć. Wiem że są spowodowane za dużą ilością mocnego światła. Pracuje w przestrzeni Filmic blender. Próbowałem też podnieść clamping ale nic nie pomogło.

53
Nie mogę odtworzyć filmiku :(

54
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 08.08.2017 20:20:56 »
Żadnego matcapowego renderu nie mam. A jeżeli chodzi ci o thumbnail ze sketchfaba to nie mam pojęcia czemu tak słabo wychodzi

55
Ciocia go nieźle za poliki wytargała  ;D\

A tak serio to pieseł ma strasznie ludzkie rysy twarzy (głównie przez oczy) no i z przednimi łapkami coś jest nie halo :P

56
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 07.08.2017 22:07:28 »
Astonów nigdy za wiele ;)

57
Work in progress (WIP) / 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 06.08.2017 23:16:16 »
No witam. Jako że na starej blenderowni zacząłem temat to teraz wypadałoby go skończyć.
Podrzucam pierwszy wstępny render testowy (scenerie będę chciał zmienić).
Do tego dodaje scetchfaba.


Aston Martin Vanquish q by Krystian on Sketchfab

Strony: 1 2 3 4

* Zaloguj




* Losowy obrazek