Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kporabik

Strony: 1 2 3 4
16
Prace ukończone (3D) / Odp: MP40
« dnia: 25.04.2018 08:18:01 »
Możesz podpowiedzieć gdzie znajdę tą opcję.? Co do UV to dziwne.. Wczoraj nie było tego widać

17
Prace ukończone (3D) / MP40
« dnia: 25.04.2018 00:59:33 »
Ano witam. Ostatnio zacząłem sobie dłubać mp40 w celach ćwiczebnych. Byłbym wdzięczny za feedback od osób obeznanych w temacie. Sketchfab zrobił dziwne błędy na normalce (nie wiem czemu)

Pozdrawiam

MP40 by Krystian on Sketchfab

18
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Roboteł
« dnia: 07.04.2018 12:15:58 »
Ostatnio robiłem format i nie wiem czy plik Blend się zachował. Poza tym mam teraz trochę na głowie także i tak nie miał bym pewnie na niego czasu. Aktualnie mam zamiar skończyć Astona bo już od dłuższego czasu czeka biedak na swoją kolej

19
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 29.03.2018 10:42:20 »
Nie dziwię się że otoczenie nie wygląda realistycznie gdyż to pierwszy raz kiedy takowe tworze. Ogólnie zostało mi w cholerę teksturowania.

20
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 28.03.2018 14:09:18 »
Mam trochę wolnego także wracam do furmanki.
Nie dawno kupiłem też SP także też chciałem go wykorzystać.

Macie może jakieś pomysły na ten brodzik? nie mogę znaleźć ustawień które by mnie satysfakcjonowały

21
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Mam adblocka
« dnia: 09.02.2018 18:46:29 »
Co do reklam to nie wydaje mi się żeby na blenderowni były one jakoś uciążliwe. I z tego co mi wiadomo to adblock udostępnia możliwość wyłączenia blokowania na poszczególnych stronach

22
Modelowanie / Odp: Kilka pytań
« dnia: 09.02.2018 18:43:58 »
1. Do gier? Najpiejw hp potem retopo na lp i wypalanie normalki
2.Nie
3.Nie wiem co do końca chcesz wiedzieć
4.Trzeba odchudzić
5.Zależy. Od 10 trisów przy obiektach mało istotnych po max 15 tys. przy postaciach

23
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter
« dnia: 26.01.2018 00:48:39 »
Coś te zderzaki małe :D Co do twarzy to mam propozycje :
https://i.imgflip.com/1hgb92.jpg

24
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Roboteł
« dnia: 21.12.2017 00:06:37 »
model jest pusty w środku bo na razie myślę nad skorupą.  Te pistony  i rura to tylko taka poglądówka. Co do tekstur to tylko napis na czole jest uv reszta proceduralnie

26
Work in progress (WIP) / 3D: Roboteł
« dnia: 14.12.2017 01:15:34 »
No witam ponownie.
Kilka dni temu zaczęła mi się rodzić koncepcja fajnej scenki, która rozwijała się do wczorajszego wieczora. Wtedy też zacząłem modelować. Jak widać padło na robocika.  Jak na razie proces modelowania zajmuje troszkę długo gdyż wszystko idzie z mojej głowy. Mam nadzieję sporo się nauczyć przy tym projekcie (rig'u oraz animacji) gdyż w planach miałbym zrobienie z tego krótkiego filmiku (choć to tylko moje spekulacje). Oczywiście mam też nadzieje że uda mi się ten projekcik ukończyć. Także ten.
PS. Jakieś pomysły na nazwę androida?

27
Offtopic / Odp: Kursy przecenione do 35zł (do 28.11)
« dnia: 27.11.2017 21:44:58 »
Kurcze dzięki wielkie za linka. Na tej stronce jest tutek który chciałem kupić już dawno temu :) Teraz nie ma się co wahać tylko wyjąć portfel z kieszeni

28
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter
« dnia: 22.11.2017 17:49:31 »
Fajowa robota ;)
Jak byłbym wredny to przyczepiłbym się do zębów kasety i korby ale biorąc pod uwagę że rower ma być tylko rekwizyt to jestem pełen podziwu, że chciało ci się włożyć w to tyle roboty

29
1wsza wygląda jak by miała na sobie zieloną tintę. Do czego mogę się przyczepić to kamera.  Postaraj się wyprostować tą pionową ścianę bo teraz wygląda to niekorzystnie.  Możesz też skorzystać z różnych trybów kompozycji które udostępnia blender. Poszalałbym również z postprodukcją. Na ten moment render jest tylko poprawny. Brakuje jakichś smug na lustrze, resztek pary po wziętej kompieli, jakiegoś volumetrica

30
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Aston martin vanquish q
« dnia: 13.11.2017 17:04:10 »
Wrzucam moje postępy odnośnie wnętrza. Na blacharkę dopiero narzuciłem solidify i jeszcze nie naprawiłem wszystkich jego błędów, stąd te nierówności.

Strony: 1 2 3 4

* Zaloguj




* Losowy obrazek

MIDO wiertnica

Wyświetleń: 1191
Autor: Tvaroog
w: MIDO wiertnica