Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 2 3 ... 6
1
Masz typ obiektu który jest tekstem.

Jeśli chcesz mieć to jako zwykły mesh, to możesz przekonwertować swój tekst na mesha (uwaga, nie będziesz mógł edytować tekstu! tak jak wcześniej)


Ew. możesz zrobibic disolbe na wewnątrznych krawędziach zeby przy inset'cie nie było problemów




Ew. możesz pobawić sie tymi opcjami po prostu tekstu, ale ta kontrola nad tym kształtem nie jest najwyższych lotów. I nie ma tam specjalnej do tego typu kształtu.

2
Work in progress (WIP) / Odp: Ambient Occlusion
« dnia: 18.04.2023 18:26:43 »
@Piotr
(signed) distance field jest podobne do voxeli, ale zamiast zero jedynkowej informacji o obecności obiektu posiada informacje o odległości do najbliższej powierzchni

przykład 2d


(a) The signed distance field to the Stanford bunny; (b) An approximation of the distance field with the Lp distance field

distance field od signed distance field różni się tym, że oprócz informacji o  odległości te liczby mogą być też ujemne co sygnalizuje że jest się w danej przestrzeni

https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/BuildingWorlds/LightingAndShadows/DistanceFieldAmbientOcclusion/

dzięki czemu AO zrobione z wykorzystaniem distance fieldsów posiada informacje o obiektach, których nie wiedać z perspektywy gracza i nie dodaje cieni tam gdzie nie powinien

Wadą tego jest konieczność DF na wszystkich obiektach i niska rozdzielczosć tego DF, ale do dalszych detali nadaje sie spoko, a np. HBAO+ uzupełnia bliskie detale.

w sumie to DFAO jest bardzo podobne do VXAO, ale jest inna reprezentacja danych. Ale te distance fieldsy można wykorzystać w innym celu, więc pamięc sie nie marnuje.

---
Anyway filmik spoko, planujesz zrobić angielska wersję?

3
Work in progress (WIP) / Odp: [wip] Ambient Occlusion
« dnia: 19.03.2023 23:37:46 »
jedna uwaga: AO w nie nakłada sie raczej po prostu na scene, a jedynie na indirect lightning, pomijając bezpośrednio oświelone miejsca

oprócz rtao i ssao wspomnij (chociażby tekstem) że są inne metody (VXAO, DFAO, wybakeowane, oraz różne wariancje ssao (hbao itp))

no i alternatywne metody użycia AO jak np. przy malowaniu brudu itp.

4
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« dnia: 13.03.2023 12:54:32 »
modyfikatorem simple deform, albo curve z okragłym obiektem curve

7
Teksturowanie i materiały / Odp: Wyrównanie siatki UV
« dnia: 30.09.2022 17:39:32 »
https://github.com/SavMartin/TexTools-Blender/releases/tag/v1.5
recfify z textol albo UV Toolset 2 albo innego addona

9
Modelowanie / Odp: Loop select - Alt LMB nie działa B 3.2.2
« dnia: 22.09.2022 02:30:52 »
pokaż screena

10
Modelowanie / Odp: Edge Offset i blender 3.2.2
« dnia: 18.09.2022 18:56:40 »
addon edit mesh tools

opcja Offset Edges?


albo to z załącznika

11
Prace ukończone (3D) / Odp: FSO Polonez
« dnia: 10.09.2022 17:40:27 »
Imo bardzo fajny poldek

świetnie nadawał by sie jakiejś stylizowanej ścigałki na telefony

12
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury
« dnia: 22.08.2022 02:04:05 »
Masz GeForce 9600M,

Niby spiera OpenGL 3.3, czyli taki jaki był wspierany w Blenderze 3.0>, ale wspierane są tylko GeForce 400 i nowsze, więc możliwe, że Twoje sterowniki są za stare i przez to są błędy
bo masz najnowsze które są wspierane przez twoje GPU?, jeśli nie to spróbuj zaktualizować


13
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn
« dnia: 05.08.2022 03:36:43 »
@winhelp Zwłaszcza, że to moje drugie podejście. W zeszłym roku chciałem być PRO i robiłem wszystko w 3D,
I pewnie było przez to mniej zrozumiałe :p

IMHO mogłes spróbować jakoś wintegrować ten schemat 2d w ten model 3d, żeby było jakieś poczucie jakich rozmiarów są te mechanizmy

14
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD
« dnia: 14.06.2022 00:48:32 »
karty od czerwonych wypadają wolniej
HIP (api do GPU AMD) nie wspiera jeszcze hardwarowego raytracingu, a same rdzenie RT i tak są słabsze o generacje od Nvidii, więc mogą wcale nie nadgonić zielonych jak HIP w koncu dostanie wsparcie RT. Chociaż wiecej vramu kusi.



imo się nie opłaca pod Cyclesa na chwile obecną

15
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 28.05.2022 03:16:05 »
Cytuj
26 maja 2022

hmmm


btw, rzuccie może tu linki do jakis polskich społeczności jak jakieś znacie
może być na FB discordzie :/

Strony: 1 2 3 ... 6

* Zaloguj




* Losowy obrazek