Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 ... 19
1
Prace ukończone (inne) / Odp: Mój serial animowany 2D
« dnia: 11.11.2022 21:33:37 »
Netflix stoi otworem. Generalnie jest co szlifować - dialogi często niewyraźne. Fabuła lepsza jak w Trudnych sprawach. Fajnie, że masz fun przy tworzeniu.

2
Animacja i symulacje / Odp: Quick Liquid
« dnia: 03.11.2022 22:21:38 »
A wczytujesz ten sam plik? Może się tak dużo pozmieniało, że trzeba to inaczej ustawiać?

3
Rozumię, że ma być takie wklęsło wypukłe na brzegach zgodnie z tą teksturą. Włączyłeś w materiale w ustawieniach odpowiednie opcje? Patrz załącznik.

4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 26.09.2022 15:36:53 »
Po przejściu na czerwień postać wydoroślała nieco. Fajne materiały, nie ma się co doczepić. Szmina ogień. ;)

5
Potrzebujesz jakiegoś color ID mask np jak tutaj:

https://blenderartists.org/t/color-id-selector-mask-node-for-cycles-materials-solved/1148420/2

Potem wynik podmieniasz na co chcesz tekstura/materiał.

6
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn
« dnia: 25.07.2022 21:43:24 »
10/10 nie mam pytań :)

7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 08.07.2022 22:41:11 »
Dla mnie neutralne. Ja to widzę tylko jak się przypatrzę i w zasadzie tylko na pierwszym szkicu - bo się aż prosi o ekstrude do pyszczka. ;) Mi się wydaje, że najwięcej ma w tym udziału niezarysowana linia nosa. Jest sam koniec i resztę nasz mózg se dopowiada. No, przynajmniej mój.

8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 08.07.2022 10:11:29 »
Co do psa to przemknęła mi taka myśl na zasadzie "coś mi to przypominało ale nie wiedziałem co" do póki nie napisaliście. Co do animacji do IMO trzeba iść na skróty do póki nie robimy laboratoryjnej symulacji.

9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 05.07.2022 12:05:03 »
Ciekawi mnie jak ten "kask" będzie się animował. Rowki na twarzy chyba pasują do reszty koncepcji, bo palce przecież ma z osobnych kawałków itd. Tylko ciekawe znowu jak się to będzie sprawowało z mimiką twarzy. Bo chyba chciałeś dać jej normalną twarz, a nie sztywną.

10
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.

11
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 26.06.2022 08:25:54 »
Ty je zawsze od podstaw modelujesz? Fajne.

12
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.05.2022 22:39:42 »
Discord u góry w nagłówku, facebook jakiś Blender Polska czy coś ale jakoś się tam nie udzielam za bardzo.

13
Prace ukończone (3D) / Odp: BRRRT
« dnia: 27.05.2022 18:32:44 »
No z dźwiękiem 100x lepszy odbiór. Gratuluję ukończonego projektu.  8)

14
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P

15
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?

Strony: 1 2 3 ... 19

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0004

Wyświetleń: 1312
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124