Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MieszQ

Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 20:04:00 »
Displacement sam w sobie jest zasobożerny, nawet bardzo, ale jest narzedziem ktore znaczaco podnosi poziom realizmu, wiec musisz sobie zadac pytanie, jak bardzo zalezy Ci ma realizmie ?
Jesli Bardzo, uzywasz displacement I normalmapy.
Jesli nieszczególnie, tylko normalmapy, ktore dają I tak bardzo dobry efekt.

Pozdro Arcik  ;)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

2
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada
« dnia: 04.01.2018 17:18:29 »
Siemanko Arcik

Ładnie wyszedł Ci ten model bazowy,  odpowiadając na pytanie uważam, że lepiej to będzie zrobić normal mapami, dla większej dokładności możesz też użyć displacementu, to nada dachówkom jeszcze bardziej relistycznego wyglądu. Dla mnie  z modelowaniem byłoby masakrycznie dużo roboty i trudno byłoby ułożyc je na tym dachu.

Trzymam kciuki za efekty :) pochwal się jak zrobisz następny krok w projekcie.

Pozdro
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

The passage a

Wyświetleń: 1611
Autor: mrys
w: Fractal