Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2
1
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

2
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

3
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

4
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

5
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 11:12:12 »
Jak się da - wyeksportowałbym obiekty wycinające z deską i wyciął w blenderze - lepsze efekty jeżeli ma być na szybko (a przynajmniej szybciej) - patrz załącznik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Palmos

6
Modelowanie / Odp: Gotowe optymalne modele
« dnia: 07.02.2022 18:03:18 »
Nie znam nic ale na szybko znalezione - https://youtu.be/2PHsorHcmGg
Ja bym nie tyle strony szukał co addonu. Te pobierane drzewa są zbyt toporne i jednocześnie szukasz czegoś co nie zabije ci komputera. To jest na gumce - jak weźmiesz realistyczne zabijesz kompa, jak weźmiesz prostsze będzie to widać. Z nie drzew - jakbym potrzebował brałbym grasswalda. Była jeszcze strona z assetami do blender trawy itd ale nie mam linku tej, o którą mi chodzi. Tu jakaś lista: https://inspirationtuts.com/blender-plants-addons-vegetation-asset-packs/
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Wzorolotnia

7
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa lodówka
« dnia: 08.07.2021 10:09:48 »
Dużo czytelniejsze. Dobre w swojej konwencji ale wolałbym te kapilary i parowniki na jakimś przykładzie ale jak mówię, to nie jest ten rodzaj filmu. Bardzo fajny styl graficzny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

8
Work in progress (WIP) / Odp: WIP - Jak działa lodówka
« dnia: 28.06.2021 16:12:32 »
Ten początek jakiś... nielogiczny? Mówisz lodówka a widać... probówkę? Jakby wyrwane z kontekstu albo materiał już się zaczął gdzieś wcześniej a to jest kontynuacja. W ogóle jak gaz w lodówce. tam jest żarcie. Gaz jest w rurce. :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

9
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?
« dnia: 29.05.2021 09:24:37 »
Ja bym zaznaczył ten trójkąt i wybrzuszył. Potem mniejszy i mniejszy.
Jeżeli wybrzuszenie ma być równoległe do tej ściany to ustaw sobie Normalne jako orientację dla transformacji (zamiast Global/Local).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Paradai

10
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 10.04.2021 20:45:27 »
Te molo to też symulacja?
Rzeka bardzo fajna. Szkoda, że tak płasko te dno zrobiłeś, bo mnie np zupełnie skala przez to się rypie - ryby zauważyłem dopiero na breakdownie (ale oglądałem słabej jakości ten film) słupek poziomu wody - realizm +500 ale też go tam nie widać. Ale symulacja i materiały sztosik.  :o  8)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

11
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 11.01.2021 18:30:47 »
Jak pokazujesz te kolory co do siebie pasują to po za kołem mogłeś pokazać pokolorowany strój lub ten domek co masz potem w dymku przy postaci. Bo tak widz patrzy na samo koło i wyskakujące kolorki.
Co do głosu na YT używają czegoś do jego zmiany albo dla poprawy odbioru albo do anonimizajcji, by ich koledzy nie poznali. Nie wiem czemu ty miałbyś coś zmieniać, głos nie porywa ani nie odpycha moim zdaniem. Mówisz wyraźnie i jest dobry poziom głośności.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

12
Prace ukończone (3D) / Odp: Klatkaż [animacja]
« dnia: 26.07.2020 20:48:08 »
W sumie nie wiem co można by poprawić. Może na początku wydało mi się trochę z buta wejście (bez wstępu typu "dzisiaj dzieci opowiem wam o..."). Tak to ok. Fajne animacje, jasno wyjaśnione. Good job.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

13
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 22:11:10 »
Nie ale kiedyś pobrałem model Sintela - babeczka była w high poly ale cała (z ubraniem, ciałem, przedmiotami) była zapakowana w humanoidalnego mesha trochę bardziej złożonego niż Stefan z Minecrafta. Z tego jednego pliku nauczyłem się więcej niż z 10 tutków na YT. Poszukam, może to mam jeszcze.

Plik w wersji lite jest tutaj:
http://www.filefactory.com/file/b55h262/n/sintel_lite_v2_1.zip (wzięte stąd)
GEO-deformation_cage jest ukryte na 20 warstwie, 5 minut szukałem i rozkminiałem. ;p
https://youtu.be/oXmgwRq0Zrc?t=176 tutaj trochę o tym pogadane.

Generalnie to zostało użyte po to, by skóra nie wychodziła spod ubrania.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

14
Prace ukończone (3D) / Odp: RGB vs CMYK [animacja]
« dnia: 29.03.2020 13:14:27 »
Sama animacja bardzo fajna - ten najazd na subpiksele był fajny. Tylko nie wiem czemu w prost nie powiedziałeś, że są to dwa światy, RGB jest do ekranów a CMYK do druku co jest najbardziej oczywistą różnicą. No ale tak jak mówisz - temat rzeka a tu czas gonił - czego na szczęście nie dało się odczuć.
I chyba zabrakło kilku słów podsumowania, bo materiał kończy się planszą typu napisy końcowe. Lepiej by było wposmnieć coś a'la "to tyle na ten temat z mojej strony".

ps. Dobry ruch z tą zmianą nazwy - niektórzy używają w prost w marketingu, że dobre, bo polskie. Co w przypadku grafiki chyba raczej rzadkie, bo wszyscy celują w zagranicznych klientów lub mają takie przekonanie, że jak nie po angielsku to z nikim się nie dogadają.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

15
Modelowanie / Odp: Problem z funkcją Extrude
« dnia: 22.01.2020 22:35:33 »
Pewnie masz włączone łączenie wierzchołków które są w tym samym miejscu - w 2.79 było to na dole w 3d view.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Frycek1994

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek

thorns factory

Wyświetleń: 1370
Autor: mrys
w: Fractal