Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2
1
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa lodówka
« dnia: 08.07.2021 10:09:48 »
Dużo czytelniejsze. Dobre w swojej konwencji ale wolałbym te kapilary i parowniki na jakimś przykładzie ale jak mówię, to nie jest ten rodzaj filmu. Bardzo fajny styl graficzny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

2
Work in progress (WIP) / Odp: WIP - Jak działa lodówka
« dnia: 28.06.2021 16:12:32 »
Ten początek jakiś... nielogiczny? Mówisz lodówka a widać... probówkę? Jakby wyrwane z kontekstu albo materiał już się zaczął gdzieś wcześniej a to jest kontynuacja. W ogóle jak gaz w lodówce. tam jest żarcie. Gaz jest w rurce. :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

3
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?
« dnia: 29.05.2021 09:24:37 »
Ja bym zaznaczył ten trójkąt i wybrzuszył. Potem mniejszy i mniejszy.
Jeżeli wybrzuszenie ma być równoległe do tej ściany to ustaw sobie Normalne jako orientację dla transformacji (zamiast Global/Local).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Paradai

4
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 10.04.2021 20:45:27 »
Te molo to też symulacja?
Rzeka bardzo fajna. Szkoda, że tak płasko te dno zrobiłeś, bo mnie np zupełnie skala przez to się rypie - ryby zauważyłem dopiero na breakdownie (ale oglądałem słabej jakości ten film) słupek poziomu wody - realizm +500 ale też go tam nie widać. Ale symulacja i materiały sztosik.  :o  8)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

5
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 11.01.2021 18:30:47 »
Jak pokazujesz te kolory co do siebie pasują to po za kołem mogłeś pokazać pokolorowany strój lub ten domek co masz potem w dymku przy postaci. Bo tak widz patrzy na samo koło i wyskakujące kolorki.
Co do głosu na YT używają czegoś do jego zmiany albo dla poprawy odbioru albo do anonimizajcji, by ich koledzy nie poznali. Nie wiem czemu ty miałbyś coś zmieniać, głos nie porywa ani nie odpycha moim zdaniem. Mówisz wyraźnie i jest dobry poziom głośności.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

6
Prace ukończone (3D) / Odp: Klatkaż [animacja]
« dnia: 26.07.2020 20:48:08 »
W sumie nie wiem co można by poprawić. Może na początku wydało mi się trochę z buta wejście (bez wstępu typu "dzisiaj dzieci opowiem wam o..."). Tak to ok. Fajne animacje, jasno wyjaśnione. Good job.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

7
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 22:11:10 »
Nie ale kiedyś pobrałem model Sintela - babeczka była w high poly ale cała (z ubraniem, ciałem, przedmiotami) była zapakowana w humanoidalnego mesha trochę bardziej złożonego niż Stefan z Minecrafta. Z tego jednego pliku nauczyłem się więcej niż z 10 tutków na YT. Poszukam, może to mam jeszcze.

Plik w wersji lite jest tutaj:
http://www.filefactory.com/file/b55h262/n/sintel_lite_v2_1.zip (wzięte stąd)
GEO-deformation_cage jest ukryte na 20 warstwie, 5 minut szukałem i rozkminiałem. ;p
https://youtu.be/oXmgwRq0Zrc?t=176 tutaj trochę o tym pogadane.

Generalnie to zostało użyte po to, by skóra nie wychodziła spod ubrania.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

8
Prace ukończone (3D) / Odp: RGB vs CMYK [animacja]
« dnia: 29.03.2020 13:14:27 »
Sama animacja bardzo fajna - ten najazd na subpiksele był fajny. Tylko nie wiem czemu w prost nie powiedziałeś, że są to dwa światy, RGB jest do ekranów a CMYK do druku co jest najbardziej oczywistą różnicą. No ale tak jak mówisz - temat rzeka a tu czas gonił - czego na szczęście nie dało się odczuć.
I chyba zabrakło kilku słów podsumowania, bo materiał kończy się planszą typu napisy końcowe. Lepiej by było wposmnieć coś a'la "to tyle na ten temat z mojej strony".

ps. Dobry ruch z tą zmianą nazwy - niektórzy używają w prost w marketingu, że dobre, bo polskie. Co w przypadku grafiki chyba raczej rzadkie, bo wszyscy celują w zagranicznych klientów lub mają takie przekonanie, że jak nie po angielsku to z nikim się nie dogadają.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

9
Modelowanie / Odp: Problem z funkcją Extrude
« dnia: 22.01.2020 22:35:33 »
Pewnie masz włączone łączenie wierzchołków które są w tym samym miejscu - w 2.79 było to na dole w 3d view.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Frycek1994

10
Animacja i symulacje / Odp: Rigowanie
« dnia: 28.10.2019 22:53:52 »
A jesteś pewny, że nie ma tam 0,0002 np? Ja tak kiedyś miałem, myślałem, że jest czysto, a jak sprawdziłem na konkretnym wierzchołku to pokazywało minimalną wartość. Może tę część buta coś jeszcze steruje. Nie znam tego rigu. Jak już robię (a rzadko robię) to własnym rigiem, a i tak bywają cyrki :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

11
Wywaliłem wszystkie hooki i zrobiłem po swojemu - w twoim przykładzie jeden wierzchołek jest pod wpływem kilku hooków i się kopie - u mnie było tak samo - dopiero kiedy wywaliłem wpływ drugiego zaczęło to działać.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

12
No to sam sobie odpowiedziałeś. Pierwsza moja myśl było - wywalić te kości. Ja to zrobiłem tak jak piszesz na samych hookach - patrz załącznik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

13
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 01.06.2018 19:01:15 »
Hm monitory ze stabilizacją... monitora :) Trochę reakcja chyba jest niewspółmierna do okoliczności - tam wszystko powinno spadać z tych biurek, same biurka powinny odjechać od ściany... dobra ale skupmy się na poważniejszym problemie - cięcia - jest tego mnóstwo a każda scena pokazuje jednocześnie coś nowego i starego - pierwsze 4 ujęcia to jest atak na wieżowiec. Ja bym to zrobił tak, że podjechałbym kamerą do okna i pokazał jak leci następna rakieta - bo teraz nie ma nic co łączy scenę biura ze sceną inwazji na miasto (a raczej samego ostrzału zza kadru). Potem zawalenie się budynku - dodałbym dymek po rakietach, bo to razi, że to osobna scena - ew. skok w czasie ale niczym nie uzasadnione IMO. Do sceny gdzie żółci opuszczają miasto dodałbym też czerwoną flagę tam gdzieś z tyłu nad tymi gruzami. Scena wjazdu w od**t... do kopalni bardzo filmowa ale nic nie wnosi - na podstawie samego tego fragmentu nie wiem co tam się dzieje - ja bym może najpierw pokazał jak pod namiotem dowódca pokazuje plan odwetu na miasto. Koniecznie trzeba doświetlić gościa spawającego koparkę - sam moment opadania klapy - super - robiłeś fizyką czy jak? Ktoś mógłby się tam krzątać albo większy zoom, bo pół planu puste. Kurcze, tyle roboty przy takim prostym filmie a ja chciałem sam robić jeszcze większy... może jednak się kiedyś skuszę (jak doba będzie miała 50h) :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

14
Work in progress (WIP) / Odp: Bobcat - animacja
« dnia: 22.03.2018 22:51:11 »
Jest sobie jakieś miasto. W mieście zawala się budynek - ale nie wiem czemu się zawalił (bo nadjeżdżają czołgi?). Śmigłowiec przybija pionę czołgowi, ewentualnie policyjny pościg. Potem dostrzegam, że to dwa czołgi były. Czołgi ścigają się po mieście z innymi czołgami, jeden pluje kulkami w budynki i je niszczy.
Pod ścianą zostają rozstrzelane manekiny (bezruch) zielonych ludzików. Flaga na maszt - aha, zdobyli miasto. Manekiny pomarańczowych ludzików przyglądają się jak marsz pokoju zielonych ludzików przebiega przez miasto (jeżeli jest to scena wygnania to nie kapuje czemu tamtych pierwszych rozstrzelali a ci se idą jak gdyby nigdy nic i jeszcze radośnie podskakują). W dodatku opóźniona symulacja dymu wygląda jak konfetti wypuszczane kiedy peleton kończy wyścig (i tak to mi za pierwszym razem wyglądało).
I teraz następuje masakryczny zwrot akcji - robi się noc, wszystko stoi w miejscu tylko kamera się rusza. Potem nagle znowu zmieniamy miejsce akcji - jakieś laboratorium, garaż. Naprawiają koparkę. Koparka jest cała żółta, tak jak była nie zauważyłem zmian. Koparka wyjeżdża na swój wyścig - teraz widzę, że ma jakieś płyty. Wymiana ognia z pomarańczowym ludzikiem, ludzik ginie. Potem barykada, pomarańczowi do piachu. Potem walka przed hangarem,  sprytny fortel przy pomocy kondona, koparka wrzuca drugi bieg i sunie dalej. W następnej scenie jedzie jednak na półsprzęgle za miasto gdzie następuje scena finałowa, która jest obserwowana przez zielonych jurorów, którzy mają tylko jeden przycisk do głosowania. Robią z niego użytek.  Zaczyna migać lampka przy tyczkach bambusa ( :P ). Następuje ostateczne rozstrzygnięcie bitwy, zielony peleton wraca do miasta jeszcze radośniejszy.

Generalnie im dalej tym lepiej.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

15
Dodaj sznurek do symulacji, proste. (skalowany torus)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek