1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map
« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: mobster
2
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada« dnia: 02.03.2018 19:49:20 »
Ja to bym zaczął od UV'ek.
![]() Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: arcik
3
Teksturowanie i materiały / Odp: Dwa obrazki z alfa channel i ich rozmieszczenie na jednym obiekcie« dnia: 14.02.2018 18:49:02 »
Możesz zrobić drugie UV
https://docs.blender.org/manual/en/dev/editors/uv_image/uv/layout_management.html i dać na początku/na vector obrazka, to: https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/cycles/nodes/types/input/uv_map.html i wybrać dla każdego osobne rozwinięcie UV. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ
4
Teksturowanie i materiały / Odp: Dwa obrazki z alfa channel i ich rozmieszczenie na jednym obiekcie« dnia: 11.02.2018 11:04:12 »
Jak już masz tę wersję gdzie są loga jedno na drugim to daj to:
https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/blender_render/materials/nodes/types/vector/mapping.html między uv a vector "Image texture". Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ
5
Modelowanie / Odp: modelowanie maki samochodu« dnia: 08.01.2018 19:02:06 »
Poszukaj sobie addon'a Loop Tools. Chyba jest standardowo, tylko trzeba go włączyć w User Preferences.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Jerry
6
Modelowanie / Odp: Skanowanie - zdjęcie do 3D« dnia: 05.09.2017 21:44:04 »
http://zhuoliang.me/meshrecon.html
To dużo lepsze od gołego VSFM. Parę moich przykładów: https://sketchfab.com/models/5b4835d9d28c4924a7801db32cab8554 https://sketchfab.com/models/e051399f41d24b6a8051da04e51124fe https://sketchfab.com/models/2fab16ab7a5f4ba6a61eb9d4df375736 Tu model z przerobioną częściowo siatką (wysokość rzeczywista 5cm): https://sketchfab.com/models/c36f95fc3ae74113b199dab34893d1e3 Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22
Strony: 1
|
WIP Courtney Gears - Mortus
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
Dotted Lines - Białeczko
WIP Ambient Occlusion - Piotr
Problem z kośćmi - CEZ-72
Pytanie początkującego - CEZ-72
Zaokrąglanie kwadratu - Piotr
problem- powielona nazwa animacji - Siemolot
*SKY ENGINE AI poszukuje Grafików 3D* - nicoleborowska
|