Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KrzysztofJ

Strony: 1
1
Wywaliłem wszystkie hooki i zrobiłem po swojemu - w twoim przykładzie jeden wierzchołek jest pod wpływem kilku hooków i się kopie - u mnie było tak samo - dopiero kiedy wywaliłem wpływ drugiego zaczęło to działać.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

2
No to sam sobie odpowiedziałeś. Pierwsza moja myśl było - wywalić te kości. Ja to zrobiłem tak jak piszesz na samych hookach - patrz załącznik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

3
Modelowanie / Odp: Dziwne efekty na powierzchniach solid
« dnia: 14.03.2018 15:06:00 »
A, to za mały clipping start ustawiony.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

4
Możesz zrobić drugie UV

https://docs.blender.org/manual/en/dev/editors/uv_image/uv/layout_management.html

 i dać na początku/na vector obrazka, to:

https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/cycles/nodes/types/input/uv_map.html

i wybrać dla każdego osobne rozwinięcie UV.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

5
Jak już masz tę wersję gdzie są loga jedno na drugim to  daj to:

https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/blender_render/materials/nodes/types/vector/mapping.html

między uv a vector "Image texture".
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

6
Co ma na celu podpięcie noisa pod Normale?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: KrzysztofJ

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek