Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 2
1
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

2
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

3
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

4
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

5
Work in progress (WIP) / Odp: Skoda Kodiaq 2021
« dnia: 23.10.2021 14:57:21 »
Tak. Mesh jeszcze nie podzielony na poszczególne elementy karoserii który później używasz jako cel do shrinkwrapa na już podzielone elementy.


Unika się walki w spasowanie krzywizn między elementami.

Przykład:

vs
z shrinkwrapem na shell/guide mesh

Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

6
Tender Blender / Odp: 2 Monitor
« dnia: 18.09.2021 17:40:38 »
Chciałem tylko podsumować ten temat.

Szukałem dla siebie nowego monitora około 2 miesiące. Kupiłem jednak tego Samsunga:
https://www.komputronik.pl/product/724751/samsung-s24a600ucux.html

Aktualnie jestem pod wrażeniem jego rozdzielczości.
Żadnych Bad Pixeli nie ma, matryca moim zdaniem jest ok.
Na chwilę obecną jest dla mnie wystarczający.

Także mam teraz 2 Monitory.
 : )

Chciałbym zmienić też kartę graficzną, ale aktualnie za drogo.
no cóż - zostaje czekać na normalne ceny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

7
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa lodówka
« dnia: 08.07.2021 10:09:48 »
Dużo czytelniejsze. Dobre w swojej konwencji ale wolałbym te kapilary i parowniki na jakimś przykładzie ale jak mówię, to nie jest ten rodzaj filmu. Bardzo fajny styl graficzny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

8
Work in progress (WIP) / Odp: WIP - Jak działa lodówka
« dnia: 28.06.2021 16:12:32 »
Ten początek jakiś... nielogiczny? Mówisz lodówka a widać... probówkę? Jakby wyrwane z kontekstu albo materiał już się zaczął gdzieś wcześniej a to jest kontynuacja. W ogóle jak gaz w lodówce. tam jest żarcie. Gaz jest w rurce. :P
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

9
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 11.01.2021 18:30:47 »
Jak pokazujesz te kolory co do siebie pasują to po za kołem mogłeś pokazać pokolorowany strój lub ten domek co masz potem w dymku przy postaci. Bo tak widz patrzy na samo koło i wyskakujące kolorki.
Co do głosu na YT używają czegoś do jego zmiany albo dla poprawy odbioru albo do anonimizajcji, by ich koledzy nie poznali. Nie wiem czemu ty miałbyś coś zmieniać, głos nie porywa ani nie odpycha moim zdaniem. Mówisz wyraźnie i jest dobry poziom głośności.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

10
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 03.01.2021 21:18:23 »
A teraz na pkt 1.
A czemu miałbys mieć cipowaty głos ?
Szanuj siebie, i  nie podchodz do siebie z takim podejściem.
- masz głos normalny, żaden cipowaty.


Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

11
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 03.01.2021 20:46:06 »
Piotr, odpowiem Ci na pkt 2.
Jeśli chodzi o prędkość głosu, to możesz mówić jeszcze wolniej. Aktualna prędkość jest OK. Ty rozumiesz, o czym mówisz, a ktoś nie. Rób to tak, jakbys opowiadał dla osoby chcącej się czegoś nauczyć. Im szybciej mówisz, tym każda osoba zaczyna się gubic, i nie złapie, o czym mowisz,. Także jest fajnie, możesz jeszcze dokładniej przystopowac i deczko zmniejszyć speed glosu. To chyba tyle.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

12
Prace ukończone (3D) / Odp: Klatkaż [animacja]
« dnia: 26.07.2020 20:48:08 »
W sumie nie wiem co można by poprawić. Może na początku wydało mi się trochę z buta wejście (bez wstępu typu "dzisiaj dzieci opowiem wam o..."). Tak to ok. Fajne animacje, jasno wyjaśnione. Good job.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

13
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 18.06.2020 09:20:42 »
Optix w blenderze 2.9 nie tylko dla RTX. Czas odkurzyć starsze karty Nvidia (maxwell i wyżej). Sprawdzam na kompie z linuxem i kartami GTX 960/980 i daje sporego kopa Cyclesowi. Nie chodzi tylko o denoisera, ale też zwykłe renderowanie (również przez viewport).

 

OptiX support is now enabled on all NVIDIA GPUs that support it, which is Maxwell or higher (GeForce 700, 800, 900, 1000 series).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

14
imo brakuje na początku pokazania tych klatek obok siebie żeby było widać osobne obrazy jednoczesnie





btw CD zrobił bardzo fajny filmik o FPS: https://www.youtube.com/watch?v=DyqjTZHRdRs
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

15
@Piotr jak dla mnie wszytko jest ok i zrozumiałe, zobrazowałeś to przykładami, jest zwięźle. Jakbyś chciał dodać, którąś z informacji jeszcze to pomysły na szybko: w slangu filmowym czasem używa się słowa klatkaż; w erze kina niemego było to zazwyczaj 16-20 klatek na sekundę; był/jest trend do zwiększania ilości klatek na sekundę (48; 60 etc.), chociaż ma to określone konsekwencje - nie zawsze większa ilość klatek ma przełożenie na naturalność obrazu - kwestia rozmycia itd. Co więcej takie przykładowe 60 klatek w filmie, a w grze komputerowej, w odbiorze czy coś jest naturalne czy nie to inna bajka. To jest osobna kwestia i nie dotyczy Twojego video, ale ciężko mówić o fps w filmie bez uwzględnienia migawki, tj. czasu naświetlania - klasycznie jak są 24 kl./s to czas naświetlania wynosi 1/48 s.  Jak jest inaczej to obraz ma mniej kinowy/naturalny wygląd.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr

Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Gaśnica

Wyświetleń: 1286
Autor: Lukasz
w: Gameart