1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 27.07.2023 16:20:26 »
Ty to będziesz teraz ręcznie animował czy użyjesz jakiegoś mocapa?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 27.07.2023 16:20:26 »
Ty to będziesz teraz ręcznie animował czy użyjesz jakiegoś mocapa?
2
Modelowanie / Odp: Skąd brak symetrii?« dnia: 11.06.2023 22:06:29 »
Kształt ktory tworzysz jest niemożliwy do odtworzenia za pomocą prostych quadów.
![]() A ponieważ GPU umieją renderować tylko trójkąty to podczas renderingu jakoś blender musi ztriangulować tego quada i wychodzi ze z lewej i z prawej inaczej to trianguluje więc masz różnice. ![]() 3
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Żegnamy się z Goodle AdSense« dnia: 11.06.2023 21:58:57 »
a co w zamian tego?
Ruch jest znikomy, ale jednak za serwej ktos musi płacić, a ostatnio forum prawie zamknąłeś? 4
Modelowanie / Odp: Jak wykonać pochylone ściany w obiekcie 3d?« dnia: 25.05.2023 02:11:36 »
Masz typ obiektu który jest tekstem.
Jeśli chcesz mieć to jako zwykły mesh, to możesz przekonwertować swój tekst na mesha (uwaga, nie będziesz mógł edytować tekstu! tak jak wcześniej) ![]() ![]() Ew. możesz zrobibic disolbe na wewnątrznych krawędziach zeby przy inset'cie nie było problemów ![]() ![]() ![]() Ew. możesz pobawić sie tymi opcjami po prostu tekstu, ale ta kontrola nad tym kształtem nie jest najwyższych lotów. I nie ma tam specjalnej do tego typu kształtu. ![]() 5
Work in progress (WIP) / Odp: Ambient Occlusion« dnia: 18.04.2023 18:26:43 »
@Piotr
(signed) distance field jest podobne do voxeli, ale zamiast zero jedynkowej informacji o obecności obiektu posiada informacje o odległości do najbliższej powierzchni ![]() przykład 2d ![]() (a) The signed distance field to the Stanford bunny; (b) An approximation of the distance field with the Lp distance field distance field od signed distance field różni się tym, że oprócz informacji o odległości te liczby mogą być też ujemne co sygnalizuje że jest się w danej przestrzeni ![]() https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/BuildingWorlds/LightingAndShadows/DistanceFieldAmbientOcclusion/ dzięki czemu AO zrobione z wykorzystaniem distance fieldsów posiada informacje o obiektach, których nie wiedać z perspektywy gracza i nie dodaje cieni tam gdzie nie powinien Wadą tego jest konieczność DF na wszystkich obiektach i niska rozdzielczosć tego DF, ale do dalszych detali nadaje sie spoko, a np. HBAO+ uzupełnia bliskie detale. w sumie to DFAO jest bardzo podobne do VXAO, ale jest inna reprezentacja danych. Ale te distance fieldsy można wykorzystać w innym celu, więc pamięc sie nie marnuje. --- Anyway filmik spoko, planujesz zrobić angielska wersję? 6
Work in progress (WIP) / Odp: [wip] Ambient Occlusion« dnia: 19.03.2023 23:37:46 »
jedna uwaga: AO w nie nakłada sie raczej po prostu na scene, a jedynie na indirect lightning, pomijając bezpośrednio oświelone miejsca
oprócz rtao i ssao wspomnij (chociażby tekstem) że są inne metody (VXAO, DFAO, wybakeowane, oraz różne wariancje ssao (hbao itp)) no i alternatywne metody użycia AO jak np. przy malowaniu brudu itp. 7
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« dnia: 13.03.2023 12:54:32 »
modyfikatorem simple deform, albo curve z okragłym obiektem curve
9
Oświetlenie i rendering / Odp: Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp« dnia: 08.10.2022 16:24:13 »![]() ![]() 10
Teksturowanie i materiały / Odp: Wyrównanie siatki UV« dnia: 30.09.2022 17:39:32 »
https://github.com/SavMartin/TexTools-Blender/releases/tag/v1.5
recfify z textol albo UV Toolset 2 albo innego addona 11
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Plugin BaB do B 3.2.2« dnia: 29.09.2022 21:16:22 »12
Modelowanie / Odp: Loop select - Alt LMB nie działa B 3.2.2« dnia: 22.09.2022 02:30:52 »
pokaż screena
13
Modelowanie / Odp: Edge Offset i blender 3.2.2« dnia: 18.09.2022 18:56:40 »
addon edit mesh tools
![]() opcja Offset Edges? ![]() albo to z załącznika 14
Prace ukończone (3D) / Odp: FSO Polonez« dnia: 10.09.2022 17:40:27 »
Imo bardzo fajny poldek
świetnie nadawał by sie jakiejś stylizowanej ścigałki na telefony 15
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury« dnia: 22.08.2022 02:04:05 »
Masz GeForce 9600M,
Niby spiera OpenGL 3.3, czyli taki jaki był wspierany w Blenderze 3.0>, ale wspierane są tylko GeForce 400 i nowsze, więc możliwe, że Twoje sterowniki są za stare i przez to są błędy bo masz najnowsze które są wspierane przez twoje GPU?, jeśli nie to spróbuj zaktualizować |
WIP Courtney Gears - winhelp
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
Czytnik ebooków - Sphia1962
Dotted Lines - Białeczko
WIP Ambient Occlusion - Piotr
|