Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zuorion

Strony: 1 2 3 ... 5
1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.03.2022 23:43:38 »
Szkoda, ale było do przewidzenia :f.

Żegnajciu.

2
Offtopic / Odp: Czytnik ebooków
« dnia: 11.02.2022 00:53:48 »
Mam Pocketbook TouchLux3 który spisuje się swietnie.

3
Offtopic / Odp: Blender Live
« dnia: 05.02.2022 17:30:38 »
Szybsze jest przejrzenie Weekly Developer notes

https://devtalk.blender.org/c/blender/weekly-updates/14
albo na BA gdzie kopiuje to do jednego wątku:
https://blenderartists.org/t/developer-meeting-notes/1126008/2104

4
Offtopic / Odp: Blender Live
« dnia: 03.02.2022 00:57:48 »
Tylko mnie denerwuje maniera askNK mówienia Yes You can oraz jak najdłuższe przeciąganie filmiku gdzie z jednozdaniowego opisu nowej funkcjonalności robi się 10min filmik?

5
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 22.01.2022 16:54:09 »
@Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.  :P

Jakie łaziki, gdzie co jak? Jakiś zacofany jestem chyba.
te w moim portfolio: https://www.artstation.com/zuorion

No niektóre rzeczy faktycznie łatwiej osiągnąć w Unity/Unrealu czy innym sofcie, tak jak i inne łatwiej osiągnąć w Blenderze, więc nie wiem dlaczego miałbyś się o to denerwować. ¯\_(ツ)_/¯


skoro nie mozesz wrzucac linków to:
praca @seeboo na artstation: https://www.artstation.com/artwork/D50b39


Na stronach grafików na nikim nie robi wrażenia, że na danym projekcie spędziłeś ileśtam dzisiątek lub setek godzin, bo każdy na swoje projekty poświeca tyle czasu. Trzeba mieć to coś, np super jakość.

Co do lajków, to najwięcej ich zbierają jakieś wybitniejsze albo ciekawsze technicznie prace, które trafiają do a trending, bo mało kto przegląda inne strony, a jeśli już przegląda to lakuje tyko te lepsze. Tak jak z pieniędzmi, 3% najbogatszych ma 90% bogactwa, tak też jest z lajkami :D. Takie życie Bożenko, co zrobisz :p.

Zresztą nie przejmowałbym sie ilością lajków na stronach portfolio, bo tam praca nie ma sie spodobać innem grafikom, tylko rekruterowi  ;).

6
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 20.01.2022 21:31:06 »
A napisali Ci, że w Unity byś to zrobił szybciej z lepszymi efektami? To jest wkurw dopiero.  >:(
dlaczego ktos miałby tak napisać i dlaczego miałby się o to wkurzać?


7
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 20.01.2022 00:48:34 »
No cóż, tak bywa :D.

W miejscach zwiazanych z 3d praca musi się czymś mocno wyrózniać.
Albo być technicznie ciekawa.


Nawet ten trim Etruscan Fresco ma więcej lajków niż główna praca xd. I w sumie wcale się temu nie dziwie bo jest imo ciekawszy niż sam gotowy render.

8
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja domu
« dnia: 11.01.2022 21:04:07 »
Player YT wiwala mi błąd, normalny link: https://youtu.be/uIohaPKrFU4


9
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Blender w AppStore
« dnia: 05.01.2022 22:05:48 »
Z tego co się orientuje to by było troche problematyczne ze względu na licencje. Nie, że nie do przeskoczenia, po prostu problemy. No i Apple uwielbia dopierdalać się dosłownie o wszystko przy wrzucaniu aplikacji, wiec pewnie ktoś kto miałby się tym zajmować z BF (o ile kogoś od appla mają, chyba nie) nie jest podekscytowany tym pomysłem xD.

Może w przyszłości Fundacja Blendera dogada się z Apple. Ostatnio Apple w końcu dołączyło do fund'a oraz tworzy patche do blendera, może czekają na zaimplementowanie Metal'a?

10
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 05.01.2022 21:58:39 »
Fajna i przyjemna animacja Ci wyszła. Super jakość, widziałem gorzej wyglądające seriale lub filmy.

I nawet na feeda mi wskoczyłeś.

11
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 03.01.2022 22:52:49 »
starsi stażem użytkownicy nie mają o co pytać, a jak już mają to zapytają gdzieś na BA
a nowi użyszkodnicy zadają ciągle te same pytania na grupach FB lub discordowych :D


 i co zrobisz bożenko?

12
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 02.01.2022 21:54:55 »
prawie nikt

13
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 06.12.2021 21:49:17 »
Jakby ktos szukał to tutaj jest link do BlenderCompat: Windows 7 support for Blender 3.0

https://github.com/nalexandru/BlenderCompat

A dokładniej to po prawej mamy linka release
i możemy sobie pobrać builda zbudowanego pod windows7.

14
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 04.12.2021 21:05:31 »
Wstałeś specjalnie o 3 w nocy, żeby powiedzieć jak zainstalować Blendera na Win7? To się nazywa poświęcenie dla community.


Cytuj
(Niezgodność zdaje się nie dotyczy Blendera tylko Pythona)
Tak, brak supportu wynika z upgrade wersji Pythona, która była konieczna do rozwiązania innych problemów, a nie wspiera Win7, więc był wybór naprawić bugi, albo porzucić oficjalne wsparcie Win7.

15
Modelowanie / Odp: uvwrapping
« dnia: 20.11.2021 23:20:02 »


Możesz je zakończyć seama z 2 loopy wyżej, albo przesunąc jeszcze troche dalej i dodać poziomo kilka seamów z lewej i prawej. Ale gdzieś tego seama będziesz musiał umieścić, a pod włosami to dość mało widoczne miejsce.


Strony: 1 2 3 ... 5

* Zaloguj




* Losowy obrazek