1
Animacja i symulacje / Odp: Render Animacji - da się przyśpieszyć ?
« dnia: 05.02.2023 21:22:19 »
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 2
Oświetlenie i rendering / Odp: Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp« dnia: 08.10.2022 16:24:13 »![]() ![]() 3
Teksturowanie i materiały / Odp: Wyrównanie siatki UV« dnia: 30.09.2022 17:39:32 »
https://github.com/SavMartin/TexTools-Blender/releases/tag/v1.5
recfify z textol albo UV Toolset 2 albo innego addona 4
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Plugin BaB do B 3.2.2« dnia: 29.09.2022 21:16:22 »5
Modelowanie / Odp: Loop select - Alt LMB nie działa B 3.2.2« dnia: 22.09.2022 02:30:52 »
pokaż screena
6
Modelowanie / Odp: Edge Offset i blender 3.2.2« dnia: 18.09.2022 18:56:40 »
addon edit mesh tools
![]() opcja Offset Edges? ![]() albo to z załącznika 7
Prace ukończone (3D) / Odp: FSO Polonez« dnia: 10.09.2022 17:40:27 »
Imo bardzo fajny poldek
świetnie nadawał by sie jakiejś stylizowanej ścigałki na telefony 8
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czarne tekstury« dnia: 22.08.2022 02:04:05 »
Masz GeForce 9600M,
Niby spiera OpenGL 3.3, czyli taki jaki był wspierany w Blenderze 3.0>, ale wspierane są tylko GeForce 400 i nowsze, więc możliwe, że Twoje sterowniki są za stare i przez to są błędy bo masz najnowsze które są wspierane przez twoje GPU?, jeśli nie to spróbuj zaktualizować 9
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn« dnia: 05.08.2022 03:36:43 »@winhelp Zwłaszcza, że to moje drugie podejście. W zeszłym roku chciałem być PRO i robiłem wszystko w 3D,I pewnie było przez to mniej zrozumiałe :p IMHO mogłes spróbować jakoś wintegrować ten schemat 2d w ten model 3d, żeby było jakieś poczucie jakich rozmiarów są te mechanizmy 10
Oświetlenie i rendering / Odp: GPU AMD« dnia: 14.06.2022 00:48:32 »
karty od czerwonych wypadają wolniej
HIP (api do GPU AMD) nie wspiera jeszcze hardwarowego raytracingu, a same rdzenie RT i tak są słabsze o generacje od Nvidii, więc mogą wcale nie nadgonić zielonych jak HIP w koncu dostanie wsparcie RT. Chociaż wiecej vramu kusi. ![]() imo się nie opłaca pod Cyclesa na chwile obecną 11
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość« dnia: 28.05.2022 03:16:05 »Cytuj 26 maja 2022 hmmm btw, rzuccie może tu linki do jakis polskich społeczności jak jakieś znacie może być na FB discordzie :/ 12
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość« dnia: 29.03.2022 23:43:38 »
Szkoda, ale było do przewidzenia :f.
Żegnajciu. 13
Offtopic / Odp: Czytnik ebooków« dnia: 11.02.2022 00:53:48 »
Mam Pocketbook TouchLux3 który spisuje się swietnie.
14
Offtopic / Odp: Blender Live« dnia: 05.02.2022 17:30:38 »
Szybsze jest przejrzenie Weekly Developer notes
https://devtalk.blender.org/c/blender/weekly-updates/14 albo na BA gdzie kopiuje to do jednego wątku: https://blenderartists.org/t/developer-meeting-notes/1126008/2104 15
Offtopic / Odp: Blender Live« dnia: 03.02.2022 00:57:48 »
Tylko mnie denerwuje maniera askNK mówienia Yes You can oraz jak najdłuższe przeciąganie filmiku gdzie z jednozdaniowego opisu nowej funkcjonalności robi się 10min filmik?
|
WIP Courtney Gears - Mortus
problem- powielona nazwa animacji - Siemolot
*SKY ENGINE AI poszukuje Grafików 3D* - nicoleborowska
wybór CPU - winhelp
Mój serial animowany 2D - Dominik
Quick Liquid - hepa
Mtree Addon nie działa - Szib
Bump / Normal / Displacement - hepa
Wyrównanie siatki UV - Zuorion
Plugin BaB do B 3.2.2 - Szib
Chyba dość - hepa
|