Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia Dzisiaj o 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P
2
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 12.05.2022 16:51:10 »
Kolejne poprawki. Dodałem nowe ujęcia na samolot i mnóstwo pierdół, których nie widać, a przeżerają cały mój czas.
https://drive.google.com/file/d/1g8x0DJP-r-XDCK3XOOaEeK3AL7U_ga6t/view?usp=sharing
3
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 09.05.2022 14:17:19 »
@winhelp
Mi też brakowało jakiegoś wprowadzenia samolotu. Ale miałem nadzieję, że tylko mi i nie będę musiał tego dodawać, bo filmik już trzykrotnie przekroczył budżet roboczogodzinowy. No, ale dodam jakieś przebitki, jak startuje z lotniska. Tak samo miałem nadzieję, że nie będę musiał kontynuować ostrzału po zawaleniu tamy.

Jeszcze nie robiłem zburzonych budynków, ale część będzie zgruzowana. Trudne efekty zostawiam sobie na koniec, i to wtedy woda zacznie się przelewać górą tamy.
4
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?
5
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 07.05.2022 14:10:09 »
Ta scena jak ucieka po oberwaniu rakietą przerosła mnie. Im dłużej nad tym siedzę, tym gorzej wychodzi. Dlatego skorzystałem z porady i ją pociąłem ;)

Tutaj update https://drive.google.com/file/d/131EkZ3zIy6Ukmor1RoZtze65BOOc6kdZ/view?usp=sharing
6
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mortom.ckm dnia 07.05.2022 10:10:44 »
Myślę że problem leży w saturacji kolorów i w kadrze. Obrazek jest też za ostry, brak DOFa i dodał bym lekki blur.
Kapłan stoi dokładnie na środku, co moim zdaniem jest mało ciekawym wyborem, tym bardziej że jest na pierwszym planie. Dodałbym też parę ciekawych cieni i lekko zmoczyłbym kamienie aby dawały ciekawy efekt w odbiciach - taki cinematic efekt :) To dość często stosowana technika w kinematografii aby ziemia była ciekawsza.
Postudiuj też parce ludzi od konceptów terenów, budowli itd. Wiele możesz się nauczyć jak kadrować i oświetlać takie plany.

Pozdr.

7
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P
8
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 28.04.2022 18:42:49 »
9
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 26.04.2022 16:01:57 »
Mi zawsze szkoda for (forów, forumów?), bo to całkiem inna forma i dynamika wymiany informacji niż np. Discord. Tutaj też za dużo osób nie było to wytworzyła się swego rodzaju kameralna atmosfera. Będzie mi tego brakowało. Tak starą jak i nową Blenderownie będę ciepło wspominał. Dzięki wszystkim za wspólnie spędzony czas.
10
Hej!

Rozumiem, że blender korzysta z wersji pythona oddzielnej od pythona systemowego. Piszę kilka skryptów, które zbierają dane o moich obiektach, badają je i tworzą fajne wykresy. Zwykle robię to w kontekście notatnika Jupyter z Numpy, Pandas i Matplotlibem. Blender ma już Numpy, więc muszę tylko wymyślić, jak dodać do niego pozostałe dwa.

Dzięki za pomoc!
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

25

Wyświetleń: 867
Autor: Keżor
w: Golf Mk3 cabrio