Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Animacja i symulacje / Odp: Render Animacji - da się przyśpieszyć ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomi dnia 06.02.2023 19:56:30 »
Super dziękuje bardzo działa
2
Animacja i symulacje / Odp: Render Animacji - da się przyśpieszyć ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 05.02.2023 22:38:03 »
Dodatkowo podpowiem: https://www.youtube.com/watch?v=VEdd9CynwQU
Można mocno przyspieszyć render, szczególnie próbny.
3
Animacja i symulacje / Odp: Render Animacji - da się przyśpieszyć ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 05.02.2023 21:22:19 »
4
Animacja i symulacje / Render Animacji - da się przyśpieszyć ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomi dnia 05.02.2023 07:51:30 »
Cześć,
jakiś dłuższy czas temu przy wydawaniu nowej wersji Blendera na tamten czas (nie pamiętam dokładnie, której wersji) czytałem, że renderowanie animacji będzie szybsze przez to, że przy każdej klatce Blender nie będzie na nowo obliczał sceny-budował a zrobi to tylko przy pierwszej. Niestety nie widzę takiej opcji. Czy ktoś słyszał o takim czymś ? może tą opcje muszę włączyć ? aktualnie używam wersji 3.3.1 i przy renderowaniu każdej klatki obliczanie trwa ponad minutę...

Dodam, że animacja dotyczy prostego ruchu kamerą po linii prostej bez żadnych efektów specjalnych.
5
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 16.01.2023 12:18:11 »
Dziękuję, miło to czytać. Gdyby coś nie grało to śmiało, będę się starał poprawiać co dam radę.
6
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 15.01.2023 16:44:36 »
Mimika 12/10 jak na mój gust. 8)
7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 15.01.2023 15:11:51 »
@winhelp To prawda, detal. Ale tyle już się na to gapię że po prostu nie wiem czy nie przeginam, więc wolałem zapytać.

Mimika. Postać jeszcze nie skończona, zostało kilka drobnych rzeczy na reszcie rigu. Niektóre mechaniczne elementy potrafią być naprawdę upierdliwe. Tak się jeszcze zastanawiam, czy części już działających elementów postaci nie zmodyfikować, bo mam lepszy pomysł na ich zrigowanie. Zobaczymy. Dodałem trochę detalu na całm modelu, więc poprzednie zbliżenia nie są już do końca aktualne. Nowe rendery z detalem wrzucę jak już skończę rig całej postaci i porobię rendery z całym ciałem. Oczywiście wszelki feedback mile widziany.


8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 15.01.2023 13:10:32 »
Dalej walczysz widzę. Te paski to detal. Mało istotny ale chyba lepiej jak są.
9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.01.2023 11:30:35 »
Ten projekt to naprawdę wyjątkowo powoli mi idzie. Ale powoli kończę już mimikę. W międzyczasie potrzebuję rady. Szybka piłka - lepiej z takimi paskami na "włosach", czy lepiej bez nich?

10
Animacja i symulacje / problem- powielona nazwa animacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siemolot dnia 02.01.2023 13:21:45 »
Cześć ludzie, wyrywam sobie włosy z głowy, przesiadłem się jakiś czas temu z Mayi  i są w blenderze rzeczy dla mnie niezbadane. Mianowicie kiedy importuję mesha z rigem i prostą animacją po zrobieniu jej wcześniej w blendzie i exporcie do fbxa ( dajmy na to takiego najprostrzego jedna kość jeden mesh), to po imporcie zawsze powiela mi nazwę animacji /akcji   a akcja przyporządkowana jest pod więcej niż jeden obiekt. Jest to problem bo jak ktos chce importować fbxa z unity  i zmienić materiał to  po ponownym exporcie animaje mają już inne nazwy.
Proszę o pomoc jeśli ktoś majakieś pojęcie na ten temat, jka się uda to stawiam piwo w Gdańsku
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek