Autor Wątek: Cmentarz [low poly]  (Przeczytany 10747 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Cmentarz [low poly]
« dnia: 08.08.2017 20:04:24 »
Taki szybki projekt. Przy okazji przetestowałem denoiser z nowego Blendka.

Chciałbym jeszcze coś w tych klimatach zrobić, więc wasze uwagi pomogą mi w przyszłości.

Żeby praca wzięła udział w Pracy miesiąca, mam po prostu zrobić swoją galerią, dodać obrazek i wkleić tutaj link?
http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=388

Offline goten22

Odp: Cmentarz [low poly]
« Odpowiedź #1 dnia: 08.08.2017 21:31:53 »
Żeby praca wzięła udział w Pracy miesiąca, mam po prostu zrobić swoją galerią, dodać obrazek i wkleić tutaj link?
http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=388
Zgadza się. Kadr z galerii weźmie udział w głosowaniu.

Ten denoiser to jakiś node czy to coś bardziej skomplikowanego?
 

Offline Piotr

Odp: Cmentarz [low poly]
« Odpowiedź #2 dnia: 09.08.2017 10:25:21 »
Coś lepszego. To wbudowany w Cycka odszumiacz. Żeby go włączyć nie trzeba bawić się nodami, wystarczy włączyć go tam gdzie ustawia się renderowanie warstw.

Tutaj opisałem więcej nowości: http://crystalfox.pl/blender-2-79-przeglad-nowosci/ Musisz przymknąć oko na to, że cała strona to tylko szkic.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: goten22

 

* Zaloguj




* Losowy obrazek