Autor Wątek: UV i skalowanie  (Przeczytany 9492 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sir_Gio

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
UV i skalowanie
« dnia: 05.04.2021 01:56:57 »
Po wykonaniu UV-unwrapping można przeskalować płaszczyzny, ale wtedy zaczynają się one nakładać, bo każda płaszczyzna jest skalowana względem własnego środka. Można oczywiście ręcznie skalować i przesuwać po kolei każdą płaszczyznę tak, aby się się nie nakładały, ale przy złożonych obiektach jest to mozolna praca. Czy jest jakiś sposób na automatyczne skalowanie wszystkich płaszczyzn na raz, ale z zachowaniem dystansu między nimi ? 
Nakładanie się płaszczyzn to dla Blendera żaden problem, ale ja potem moje obiekty eksportuję do Unity , a Unity to wychwytuje i się buntuje przy liczeniu mapy świateł. 
 

Offline Piotr

Odp: UV i skalowanie
« Odpowiedź #1 dnia: 05.04.2021 11:54:25 »
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale może to jest rozwiązanie: Jak jesteś w edycji UV, to wciśnij i przytrzymaj klawisz - kropkę i zmień punkt orientacji z Individual origins na Median point.

 

* Zaloguj




* Losowy obrazek

MIDO wiertnica

Wyświetleń: 1608
Autor: Tvaroog
w: MIDO wiertnica