Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Autor Wątek: Testy Octane'a  (Przeczytany 257 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mortom.ckm

Testy Octane'a
« dnia: 07.01.2021 12:48:37 »
W sumie jak w temacie. Wizka, scena i animacja wykonane dla wprawy. Octane to ciekawa darmowa opcja jak dla mnie. Choć muszę przyznać, że brakuje mi nodów z cycles'a takich jak np. math czy zniekształcania map UV.
Minus to:
  • Skromna opcja edycji koloru textur.
Plusy to:
  • Działający OSL na GPU
  • Prędkość
  • Oraz przyjemne dla oka ustawienia fabryczne silnika
  • No i moje guilty pleasure - glare :)




Każda porażka jest nawozem sukcesu :)
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

Offline Piotr

Odp: Testy Octane'a
« Odpowiedź #1 dnia: 07.01.2021 20:47:49 »
Wszyscy lubimy Glare. Byleby nie wyglądało jak w grach z 2006 roku, gdzie WSZYSTKO świeciło.

A prace całkiem spoko.
 

Offline alex

Odp: Testy Octane'a
« Odpowiedź #2 dnia: 07.01.2021 23:47:22 »
Balony noworoczne fajnie się prezentują. Wachlarz silników się poszerza, wreszcie będzie jakiś wybór większy dla Blendera. Redshift, może Arnold, a może każdy liczący się silnik przy użyciu USD i Hydra. Wizka momentami jest przyciemna.

Offline mortom.ckm

Odp: Testy Octane'a
« Odpowiedź #3 dnia: 16.01.2021 21:23:16 »
Co do glare to zawsze jak używam tego efektu to myślę o Star Treku i o J. J. Abramsie i staram się robić odwrotnie ;P wiem, wiem ale zawsze mam gdzieś z tyłu głowy te flary jak o tym myślę ;) Dziwak ze mnie, wiem :)

Co do wizki racja miejscami wyszedł mrok - ale niedosypiałem jak ją robiłem, więc chyba podświadomie dążyłem do snu :D

Co do USD i Hydry to miło by było mieć silniki z ich wsparciem :)
Każda porażka jest nawozem sukcesu :)
 

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek

PZKPFW IV ausf. H

Wyświetleń: 391
Autor: aziu3
w: PZKPFW IV ausf H Pantera