Praca Miesiąca - guests

Corvette C7
Praca Miesiąca Sierpień-Grudzień 2019
m.arc.in

Autor Wątek: Starfire  (Przeczytany 1120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mortus

Starfire
« dnia: 15.04.2020 11:20:07 »
Kolejna postać. Chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu, więc stwierdziłem, że po prostu ją w końcu zrobię. Starfire z Teen Titans.








Offline Mortus

Odp: Starfire
« Odpowiedź #1 dnia: 27.04.2020 14:11:40 »
Ciuszki. Na razie bez żadnych detali, bez tekstur, kolorki zarzuciłem raczej tak tylko poglądowo.




Offline winhelp

Odp: Starfire
« Odpowiedź #2 dnia: 27.04.2020 20:44:55 »
Ty to modelujesz czy jakoś symulujesz?

Offline Mortus

Odp: Starfire
« Odpowiedź #3 dnia: 28.04.2020 10:21:07 »
Zależy w sumie co. Część ubrań modeluję, część symuluję. Jak dotąd w tej kwestii wszystko robiłem w Blenderze, ale tym razem akurat po raz pierwszy użyłem Marvelous Designera. Tak więc koszulka i spódniczka to Marvelous (czyli symulowane), reszta Blender (czyli modelowane).

Offline winhelp

Odp: Starfire
« Odpowiedź #4 dnia: 28.04.2020 22:21:38 »
No bo się ostatnio namordowałem z symulacją w blenderze i byłem ciekawy.

Offline Mortus

Odp: Starfire
« Odpowiedź #5 dnia: 29.04.2020 11:50:25 »
Ja się tak wymęczyłem przy symulacji peleryny, gdy pracowałem nad Raven kilka projektów wcześniej. Brak bezpośredniej kontroli nad symulacją zmuszał mnie do wyboru możliwie najlepszej klatki z wypalonej animacji i kombinowania z koliderami, żeby tkanina się ułożyła mniej więcej tak jak chciałem. Jak tak teraz się bawię tym Marvelousem, to to jest naprawdę niebo i ziemia.

Offline winhelp

Odp: Starfire
« Odpowiedź #6 dnia: 30.04.2020 22:42:29 »
Dlatego pytałem. Ja robiłem obrus na stół, no chyba nic prostszego się już nie da. To też była masakra i tak jak piszesz - wybrałem najodpowiedniejszą klatkę, bo i tak nie osiągnąłbym tego co mi po głowie chodziło.

Offline Mortus

Odp: Starfire
« Odpowiedź #7 dnia: 01.06.2020 14:22:16 »
Oh boi, cały miesiąc minął od ostatniej aktualizacji w tym wątku. Trochę dlatego, że wiecznie brakuje czasu na takie swoje poboczne projekty, a trochę dlatego, że strasznie zafixowałem się na proceduralnych materiałach. Szczególnie przy ubraniach. Niby materiały bazują na zwykłych teksturach, ale na nich jest cała masa nodów dodających szczegółów proceduralnie. Co prawda jeszcze kilka detali zostało do zrobienia, ale jako że tekstury w większości są zrobione, to czas w końcu pokazać progress. Mam tylko taki mały problem z tą zieloną energią, której materiał jest wolumetryczny i w całości bazuje na kanale emissive. Okazuje się, że materiały zrobione w ten sposób nie renderują się poprawnie, nawet jeśli w viewporcie wszystko jest w porządku. Dlatego zamiast renderu wrzucam po prostu screenshot z Blendera. Będę to musiał więc trochę jeszcze przerobić.




 


* Zaloguj




* Losowy obrazek

14A

Wyświetleń: 308
Autor: Keżor
w: Golf Mk3 cabrio