Autor Wątek: Kontrolowanie gęstości objętości kuli za pomocą tekstur  (Przeczytany 1615 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kubik

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Cześć! Próbuję zrobić efekt zorzy polarnej wokół biegunów kuli ziemskiej i mam jeden problem. Udało mi się to zrobić całkiem nieźle, ale chciałbym poprawić jedną rzecz: https://imgur.com/bqqY0Gz. Stworzyłem jeden gradient sferyczny do kontrolowania gęstości objętości zorzy: https://imgur.com/NnaWhYj, następnie za pomocą Color Ramp wygenerowałem kształt tej zorzy na powierzchni kuli: https://imgur.com/ZljrPKH i połączyłem ze sobą dzięki czemu uzyskałem taki efekt: https://imgur.com/bubWHUh. Jest nieźle, ale nie podoba mi się to, że te okręgi mają cały czas taką samą średnicę, nie rozchodzą się od środka kuli.

Co muszę zrobić aby te kręgi rozchodziły się od środka kuli (im bliżej powierzchni, tym szersze), a nie miały stałą szerokość na całej osi Z?
Mój materiał wygląda w ten sposób: https://imgur.com/NM3ei1J.
Od góry: gradient koloru, gradient gęstości, kształt okręgów.
« Ostatnia zmiana: 07.04.2020 22:15:30 wysłana przez Kubik »
 

 

Zaginiony program do generowania tekstur ze zdjęć

Zaczęty przez JayDział Inne programy

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2367
Ostatnia wiadomość 23.01.2019 10:26:48
wysłana przez skormac77
Sekwencja chodu zrobiona, a jakże, za pomocą Grease Pencila

Zaczęty przez Łukasz RusinekDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 7051
Ostatnia wiadomość 04.11.2019 08:17:22
wysłana przez Łukasz Rusinek

* Zaloguj




* Losowy obrazek