Autor Wątek: Folding@Home, COVID-19  (Przeczytany 28479 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucas

  • Noob
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Folding@Home, COVID-19
« dnia: 19.03.2020 21:14:23 »
Cześć,
informacja trochę nie do końca związana z branżą ale myślę, że bardzo istotna w obecnych trudnych czasach.

Niedawno przypadkowo natrafiłem na inicjatywę Folding@Home ( newbielink:https://foldingathome.org/ [nonactive]), czyli w skrócie udostępnianie mocy swojego komputera (CPU i GPU) do liczenia symulacji na potrzeby naukowe.

W obliczu pandemii COVID-19 Folding@Home przeprowadza priorytetowe obliczenia w celu potencjalnego opracowania lekarstwa/szczepionki więc zachęca do dołączenia się.

Zachęcam i ja, instalacja jest prosta, sporo z nas dysponuje mocnym sprzętem więc w najlepszym wypadku możemy przyczynić się do zrobienia czegoś dobrego, w najgorszym otrzymamy nieco wyższy rachunek za prąd:)
« Ostatnia zmiana: 19.03.2020 21:16:49 wysłana przez Lucas »
 

Offline Mad Max

Odp: Folding@Home, COVID-19
« Odpowiedź #1 dnia: 19.03.2020 23:21:23 »
Jeśli oprócz używania Blendera grywasz także w Elite: Dangerous, to zapraszam do ekipy. Jeśli nie, to też zapraszam ;)
http://www.elite-commanders.space/ [nofollow]
 

Offline freeqstyler

Odp: Folding@Home, COVID-19
« Odpowiedź #2 dnia: 28.03.2020 20:31:22 »
U mnie idzie non-stop na dwóch kompach (z wyjątkiem kiedy muszę popracować, wtedy na jednym), od siebie dodam żeby nie zniechęcać się jeżeli klient nie pobierze od razu zadania - czasami trzeba trochę poczekać, chętnych jest sporo i serwery nie wyrabiają.
 

Offline Lucas

  • Noob
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Folding@Home, COVID-19
« Odpowiedź #3 dnia: 29.03.2020 20:37:18 »
Zauważyłem, że po kilku nieudanych próbach wydłuża się czas do wykonania ponownego zapytania na serwer, więc można też w takim wypadku po prostu ponownie uruchomić klienta.
 

Offline sami567

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • https://vialisebodywrapping.pl/
    • Osiągnięcia
Odp: Folding@Home, COVID-19
« Odpowiedź #4 dnia: 21.04.2020 11:45:19 »
Zauważyłem, że po kilku nieudanych próbach wydłuża się czas do wykonania ponownego zapytania na serwer, więc można też w takim wypadku po prostu ponownie uruchomić klienta.

Miałam to samo. Zrobiłam jak napisałeś i pomogło ^^
 

 

* Zaloguj




* Losowy obrazek

MIDO wiertnica

Wyświetleń: 1488
Autor: Tvaroog
w: MIDO wiertnica