Autor Wątek: 2.8 cykles moja scena w 95% się nie zmienia czy można przyspieszyć render  (Przeczytany 18090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline na123

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam,
moja scena nie zmienia się w 95% czy da się ustawić coś co spowoduje że blender to rozpozna i nie będzie renderował niepotrzebnie tych części klatek ?
Chodzi o to że na środku sceny mam mały lub większy obiekt który się porusza . Reszta sceny  jest nieruchoma i taka sama na reszcie renderów.  Próbowałem animować sam obiekt na przeźroczystym png i nakładać w  vse  ale nie jest to do końca super bo zawsze czegoś nie dostanie od innych obiektów (cienie itp)  . Niby wygląda ok ale nie do końca . Więc każda klatka jest niby inna ale  tylko w jakieś niewielkiej części .
 

Offline winhelp

Musiał byś to robić w VSE ale sprytniej - pozostałe obiekty musiały by być przezroczyste ale łapać cienie. Tylko nie wiem czy to by coś przyspieszyło po za dodaniem roboty.

 

Niewyraźny render("szumy"?)

Zaczęty przez DiabloDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 27033
Ostatnia wiadomość 24.09.2017 18:54:15
wysłana przez D7470
Isolate View - render wybranego elementu

Zaczęty przez mortom.ckmDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 17117
Ostatnia wiadomość 07.07.2019 21:15:01
wysłana przez Jerry
Render oddzielnych kanałów - diffiuse shadows itp

Zaczęty przez SzibDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 25060
Ostatnia wiadomość 08.10.2022 16:24:13
wysłana przez Zuorion
Render animaji klatka po klatce

Zaczęty przez InterPolska.NETDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 16678
Ostatnia wiadomość 21.11.2021 11:57:09
wysłana przez winhelp
Loading render kernels Debian

Zaczęty przez hepaDział Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 43471
Ostatnia wiadomość 24.09.2023 13:43:10
wysłana przez Zuorion

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek