Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Autor Wątek: Modelowania - od czego zacząć  (Przeczytany 559 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Reverse

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Modelowania - od czego zacząć
« dnia: 08.12.2019 20:26:04 »
Witam,
Ogarnąłem sobie podstawy blendera tzn extrude, przenoszenie, skalowanie, transformacja, cieniowanie, światło, podstawy teksturowania oraz nie które modyfikatory. Z modelowaniem jakiś prostych rzeczy nie mam problemu tzn typu beczka czy jakieś krzesło proste.

Moje pytanie brzmi jak podejść do tego, aby co raz trudniejsze rzeczy modelować? Z kwadratowymi rzeczami nie mam problemu, ale jak dochodzą jakieś dachy, łuki itp to już mam spory problem i nie ukrywam, że mocno to podcina skrzydła :( Czy warto wykupować blender cloud? Mam miesięcznie na przeznaczenie jakieś 200zł na zabawę z blenderem.

Chciałbym nauczyć się modelować póki co jakieś proste przedmioty, budynki, postaci i je animować, wiem, że nie wszystko od razu :)
 

 

Historia modelowania danego obiektu

Zaczęty przez brtkDział Modelowanie

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1932
Ostatnia wiadomość 08.12.2017 09:14:04
wysłana przez wefhy
Sprzęt do modelowania

Zaczęty przez ReverseDział Offtopic

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 2219
Ostatnia wiadomość 15.01.2020 11:51:57
wysłana przez Reverse
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem

Zaczęty przez goten22Dział Tutoriale

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 6415
Ostatnia wiadomość 03.09.2017 07:50:39
wysłana przez goten22

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Ubrana

Wyświetleń: 193
Autor: wojtekkier42
w: Postać