Autor Wątek: Wyvol - na podstawie konceptu z internetów  (Przeczytany 756 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline winhelp

Wyvol - na podstawie konceptu z internetów
« dnia: 11.11.2019 10:51:12 »
Przeglądając fanowskie wersje pokemonów natrafiłem na ciekawy projekt z tych typu "nigdy niekończący się developing." Spodobało mi się parę pomysłów, a że chciałem poćwiczyć sobie modelowanie - to w końcu skończyłem. Generalnie zrobione dla zabawy, byle szybko bez szlifowania w nieskończoność. Bardzo fajny relaks od rzeczy, które zazwyczaj robię. Niemal speed rendering :D Potem wrzucone do FotoSketchera - symulacja malowania dla tych co nie malują :) Blender Internal jakby co. Wiem, że w kadrze pusto, potworek prawie bez tekstur, kadr mógłby być lepszy itd.

Offline Piotr

Odp: Wyvol - na podstawie konceptu z internetów
« Odpowiedź #1 dnia: 17.11.2019 13:04:03 »
Widać, że na szybko robione :P Wydaje mi się, że mógłbyś dużo lepszy efekt osiągnąć zmieniając kompozycję. Bo teraz obrazek po prostu jest, ale nie opowiada historii, ani nie nakierowuje uwagi na stworka.

Z technicznych rzeczy, to kłuje mnie w oczy grunt po prawej stronie. Wszędzie wszystko jest takie 'malowane', a w jednym miejscu ziemia jest chropowata i 'komputerowa'.

Jak masz czas, to pobaw się jeszcze tą sceną. Blenderguru nagrał kiedyś fajne materiały na temat kompozycji https://www.youtube.com/watch?v=O8i7OKbWmRM
 

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek