Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Autor Wątek: Wizualizacja łazienki  (Przeczytany 669 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tvaroog

Wizualizacja łazienki
« dnia: 09.05.2019 13:15:15 »
Wszystkie modele z wyjątkiem grzejnika moje. Materiały proceduralne. Wykonane w Blenderze 2.80 beta, poza renderowaniem.



« Ostatnia zmiana: 14.05.2019 10:03:09 wysłana przez Tvaroog »
 

Offline Piotr

Odp: Wizualizacja łazienki
« Odpowiedź #1 dnia: 12.05.2019 17:29:32 »
Mnie się podoba.

PS. Ta szyba od wanny nie ma za mocnej refrakcji?
 

Offline Tvaroog

Odp: Wizualizacja łazienki
« Odpowiedź #2 dnia: 14.05.2019 10:04:50 »
Głupi błąd, obiekt miał wyłączone Transmission w Cycles Settings. Poprawiłem.
 

Offline mookie

Odp: Wizualizacja łazienki
« Odpowiedź #3 dnia: 14.05.2019 11:19:57 »
Bardzo ładne. Czy stworzenie takiej interakcyjności w Sketchfabie jest skomplikowane?
 

Offline Tvaroog

Odp: Wizualizacja łazienki
« Odpowiedź #4 dnia: 15.05.2019 12:39:45 »
@mookie
Na Sketchfaba modele przygotowuje się w podobny sposób jak do gier. Tutaj dodatkowo wypaliłem oświetlenie w Cycles. Bake'owanie tekstur w Blenderze trochę kuleje, ale są plany żeby to poprawić. W 2.80 na przykład niepoprawnie wypala się normalmapa jeśli wypalasz model z Auto Smoothem do samego siebie. Brakuje też odszumiania wypalonych tekstur.
Problemem na Sketchfabie jest wyważenie jakości grafiki z jednej strony i czasu ładowania / płynności wyświetlania z drugiej. Starałem się utrzymać liczbę poligonów i materiałów do minimum ale tekstury ważą dużo. Dodatkowo Screen Space Reflections odejmuje trochę klatek na sekundę. Na słabszym sprzęcie scena niestety będzie działać wolniej.
 

 


* Zaloguj




* Losowy obrazek

Reanimator

Wyświetleń: 414
Autor: Arnold Bieniasz
w: Moje prace 3D