Autor Wątek: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?  (Przeczytany 2083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kubik

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
« dnia: 02.10.2018 14:36:36 »
Cześć! ;) Aktualnie planuję zakup karty graficznej i zastanawiam się czy nie zainwestować w najnowszą generację GeForce'ów. Są jakieś informacje czy w Blenderze zostanie jakoś wykorzystana technologia RTX? Z tego co widziałem to w takim Arnoldzie całkiem nieźle zostało to zaimplementowane.
 

Offline Piotr

Odp: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
« Odpowiedź #1 dnia: 02.10.2018 18:29:34 »
Żadnych oficjalnych zapowiedzi nie słyszałem. Ten czy inny developer wspominał, że nVidia obiecywała pomóc we wdrożeniu ich nowych technologi. Ale w sumie to nic nie znaczy. W planach dla Cyclesa nie ma jeszcze obsługi RTX-ów https://wiki.blender.org/wiki/Source/Render/Cycles/Roadmap
 

Offline Kubik

  • Vertex
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
« Odpowiedź #2 dnia: 08.10.2018 13:00:38 »
Ok, dzięki za info
 

 

Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles

Zaczęty przez KubikDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 717
Ostatnia wiadomość 07.02.2018 11:53:37
wysłana przez Kubik
Piana w cycles

Zaczęty przez altarianDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 457
Ostatnia wiadomość 01.08.2018 18:21:12
wysłana przez altarian

* Zaloguj




* Losowy obrazek

IG 18

Wyświetleń: 244
Autor: Lukasz
w: Gameart