Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Autor Wątek: Piana w cycles  (Przeczytany 1386 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline altarian

  • Noob
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • https://www.facebook.com/altariastudio/
    • Osiągnięcia
Piana w cycles
« dnia: 01.08.2018 18:21:12 »
Siema,
zwaracam się z trudnym pytaniem:). Czy ktoś próbował zrobić pianę w cycles. Przetrzepałem internety i nic.
Zaznaczam że nie chodzi mi o pianę generowaną particlami, tutek Andrew Price to też nie to ani Flip fluids.
Chodzi mi o shader dobrze wyglądającej piany, takiej jak piwo czy płyn do naczyń która będzie dobrze wyglądać na bardzo bliskim ujęciu po nałożeniu np: na kulę. Dobrze by było żeby też nie potrzebowała uv'ałki a była nakładana jako generated. Aha tekstura Voronoi słabo się sprawdza więc tez nie tędy droga:(
Może ktoś z was ma doświadczenia z pianą i może się podzielić wiedzą bądź ma jakieś sugestie.
Z góry dzięki

 

2.8 cycles co zrobić by obiekt nie otrzymywał cieni od innego (ale tylko tego)

Zaczęty przez na123Dział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1451
Ostatnia wiadomość 23.02.2020 11:42:30
wysłana przez na123
2.8 cycles jak stworzyć textrurę proc. z liniami rozchodzącymi nie symetrycznie

Zaczęty przez na123Dział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1556
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 18:23:10
wysłana przez na123
Słabe oświetlenie wewnętrzne w Cycles

Zaczęty przez KubikDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 2197
Ostatnia wiadomość 07.02.2018 11:53:37
wysłana przez Kubik
Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?

Zaczęty przez KubikDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3445
Ostatnia wiadomość 08.10.2018 13:00:38
wysłana przez Kubik
Realny Velvet w cycles

Zaczęty przez Jarek LublinDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 506
Ostatnia wiadomość 03.04.2020 09:53:17
wysłana przez Jarek Lublin

* Zaloguj




* Losowy obrazek