Autor Wątek: Blender 2.8 development  (Przeczytany 5316 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #15 dnia: 15.08.2018 16:40:17 »
@alex Mi się wydaje, że marzec lub kwiecień mieszczą się się w początku roku ;) Jak był Code Quest i programiści pracowali w jednym miejscu na cały etat, to robota szybko szła. Teraz to pewnie jest 3 koderów w instytucie.

Ja tam "zasubskrybowałem" 5€ miesięcznie. W sumie mało, ale zawsze.
 

Offline Piotr

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #16 dnia: 05.10.2018 16:52:13 »
Dawno nic nie było, więc piszę, że w Blenderze w końcu nie będą przeskakiwać jednostki miary. Tzn. jak masz ustawione metry, to nie będą nagle przeskakiwać do milimetrów, gdy obiekt jest mały. No i do kilometrów, gdy jest duży. https://youtu.be/wrL0tbBTKus
 

Offline Piotr

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #17 dnia: 27.11.2018 15:40:43 »
Być może Blender 2.80 uzyska status bety w tym tygodniu:
https://www.blendernation.com/2018/11/27/blender-developers-meeting-notes-2018-11-26/

Edit: Koniec świata, w 2.80 domyślnie będzie lewy przycisk do zaznaczania:
https://www.blendernation.com/2018/11/28/left-click-select-is-now-the-default-in-blender/
« Ostatnia zmiana: 28.11.2018 13:28:36 wysłana przez Piotr »
 

Offline Piotr

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #18 dnia: 14.04.2019 14:41:27 »
Na blogu blenderowych programistów pojawił się wpis, że wypuszczenie Blendera 2.80 planowane jest na lipiec https://code.blender.org/2019/04/2-80-release-plan/

Czyli będzie w październiku  ::)
 

Online freeqstyler

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #19 dnia: 16.04.2019 01:39:22 »
To już chyba 3ci rok z rzędu w którym szacuję że będę miał 2.8 na święta ;)
 

Offline alex

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #20 dnia: 11.05.2019 16:22:35 »
Zmiany, zmiany, zmiany... https://vimeo.com/195264268

- Clicking in empty space to deselect now works in all editors, not just the 3D viewport. (Bastien Montagne)
- Remove Doubles was renamed to Merge by Distance, and is part of the Merge menu. (William Reynish)

https://youtu.be/FEZskyOcDfU

I te kolorowe ikony :), a już przez chwilę myślałem, że znów pracuje na czarno-białym monitorze :)
« Ostatnia zmiana: 12.05.2019 14:50:18 wysłana przez alex »
 

Offline Piotr

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #21 dnia: 12.05.2019 13:42:59 »
Za to kombinowanie z Remove Doubles to mam ochotę łapy połamać. Najpierw przenieśli z W -> Remove do Ctrl+V -> Remove, a teraz jeszcze wrzucili do submenu pod inną nazwą.

A co do filmu, to mi nie działa :P Masz link bezpośredni?
 

Offline alex

Odp: Blender 2.8 development
« Odpowiedź #22 dnia: 12.05.2019 14:50:54 »
Faktycznie, przestał działać. Wrzuciłem bezpośredni https://youtu.be/FEZskyOcDfU

 

ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)

Zaczęty przez CodajDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1012
Ostatnia wiadomość 09.04.2019 13:29:19
wysłana przez alex
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.

Zaczęty przez Bar HorabDział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 490
Ostatnia wiadomość 31.01.2019 17:19:43
wysłana przez Bar Horab
Dział dotyczący przyszłości blender

Zaczęty przez alexDział Uwagi, błędy, propozycje

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1270
Ostatnia wiadomość 09.08.2017 23:06:10
wysłana przez goten22
Spring - animacja od Blender Foundation

Zaczęty przez PiotrDział Tender Blender

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 253
Ostatnia wiadomość 04.04.2019 19:12:46
wysłana przez alex
BLENDER 2.79 WYŁĄCZA SIĘ PODCZAS RENDEROWANIA

Zaczęty przez JacekZetDział Tender Blender

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 597
Ostatnia wiadomość 02.06.2019 15:58:17
wysłana przez JacekZet

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Barokowe krzesło 2

Wyświetleń: 215
Autor: PawelB
w: Paweł Brzustowski