Autor Wątek: ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)  (Przeczytany 19436 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Codaj

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam serdecznie
Chciałbym zapytać, czy ktoś wie jak wypalić mapę z pliku VRML?
Zacząłem od nowa w Blenderze, wcześniej pracowałem w May ale o wiele lepiej pracuje mi się na Blenderze i chciałbym opracować sobie workflow. Nie wiem tylko, czy jest to możliwe.
Chcę pracować w ten sposób:
* Modelowanie obiektu w ZBrush Core
* polypaint i export całości w pliku VRML
* import do blendera
* bake texture z VRML do UV

Czy ktoś robił w Blenderze coś takiego i czy może mi troszkę pomóc na ostatnim etapie ?
Serdecznie pozdrawiam i dzięki za wszelkie odpowiedzi na temat.
 


 

Blender Generalist Poszukiwany!/ Postprodukcja Warszawa Badi Badi

Zaczęty przez BadiBadiDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 18182
Ostatnia wiadomość 18.07.2022 16:19:11
wysłana przez BadiBadi
Symulacja ognia/dymu. Jego brak w renderze. Blender 2.79/2.8.

Zaczęty przez EldDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 20604
Ostatnia wiadomość 07.08.2019 09:28:41
wysłana przez Kubik
Tutoriał dla nowicjuszy blenderowania modelowanie i animacja wirusa Blender 2.9x

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 19108
Ostatnia wiadomość 22.10.2021 16:32:15
wysłana przez OLKa
Płynne sterowanie dżojstikiem w blender game.

Zaczęty przez Bar HorabDział Tender Blender

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 18504
Ostatnia wiadomość 31.01.2019 17:19:43
wysłana przez Bar Horab
Blender do renderów aranżacji pokoików dziecięcych

Zaczęty przez maniutek08Dział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 11942
Ostatnia wiadomość 11.08.2019 17:46:44
wysłana przez hepa

* Zaloguj




* Losowy obrazek