Autor Wątek: modelowanie maki samochodu  (Przeczytany 8545 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jerry

modelowanie maki samochodu
« dnia: 07.01.2018 23:31:47 »
Witam.
Zabieram się właśnie za modelowanie samochodu i już na samym początku mam problem. Zacząłem od maski. Mam jakieś darmowe blueprinty jako background więc nie są jakieś mega dokładne.
Starałem się jak najdokładniej odwzorować powierzchnię, dodałem subdivision surface i blacha wygląda jakby była pogięta i pofalowana. Da się to jakoś wygładzić?
 

Offline Hubert

Odp: modelowanie maki samochodu
« Odpowiedź #1 dnia: 08.01.2018 19:02:06 »
Poszukaj sobie addon'a Loop Tools. Chyba jest standardowo, tylko trzeba go włączyć w User Preferences.
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Jerry

Offline Jerry

Odp: modelowanie maki samochodu
« Odpowiedź #2 dnia: 11.01.2018 14:02:05 »
Faktycznie Loop Tools robi robotę. Nie potrafię nad nim jednak jeszcze zapanować... Posiedzę przy tym .
Dzięki Hubert.
 

 

Tutoriał dla nowicjuszy blenderowania modelowanie i animacja wirusa Blender 2.9x

Zaczęty przez EasyBlendrDział Tutoriale

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 19290
Ostatnia wiadomość 22.10.2021 16:32:15
wysłana przez OLKa
[Płatny staż - Rzeszów] modelowanie\animacja

Zaczęty przez KubaHaDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 8544
Ostatnia wiadomość 07.09.2017 16:36:35
wysłana przez KubaHa
modelowanie samolotu na podstawie wręg

Zaczęty przez CEZ-72Dział Modelowanie

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 13952
Ostatnia wiadomość 02.04.2023 01:35:27
wysłana przez CEZ-72
Modelowanie cerkwi - porada

Zaczęty przez arcikDział Modelowanie

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 14946
Ostatnia wiadomość 21.03.2018 12:11:17
wysłana przez arcik
Modelowanie wielkiego terenu.

Zaczęty przez DominikkDział Modelowanie

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 8486
Ostatnia wiadomość 15.07.2018 17:13:57
wysłana przez goten22

* Zaloguj




* Losowy obrazek