Autor Wątek: Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.  (Przeczytany 822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jerry

Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
« dnia: 28.11.2017 23:13:15 »
Ktoś spotkał się z takim problemem?
Nie otwierałem pliku z pracą przez jakiś czas, ponieważ zajmowałem się inną. Gdy do niej wróciłem i chciałem wyrenderować scenę okazało się że zarówno mapa HDR jak i wszystkie materiały miały różowy kolor. Problem rozwiązałem na zasadzie ponownego wybrania miejsca lokalizacji materiału diffuse, glossy, normal... i tak dla każdej z tekstur. Nadmienię, że nie przenosiłem folderu z teksturami jak i z plikiem .blend.
W tym przypadku tekstur miałem niewiele ale co gdybym dodał ich dużo więcej? Mozolnie klikać w każdy nodów i pokazywać jeszcze raz "blenderze - ten plik jest tu gdzie był... nigdzie go nie przenosiłem!"
 

Offline goten22

Odp: Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
« Odpowiedź #1 dnia: 29.11.2017 09:41:31 »
Może "find missing files"?


Albo pakować wszystko do pliku. :P
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Jerry

 

Tekstury- Skąd je brać?

Zaczęty przez Frycek1994Dział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1004
Ostatnia wiadomość 13.03.2018 00:30:47
wysłana przez freeqstyler

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Barokowe krzesło 3

Wyświetleń: 211
Autor: PawelB
w: Paweł Brzustowski