Logowanie
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
30 Kwiecień 2017, 08:53:28
Nazwa użytkownika:

Hasło:



Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Zapomniałeś hasła?
Nowe na forum
» Low poly - Wookie
» Praca Miesiąca - Grudzień... - matchias
» Oświetlenie wybranych obi... - vipovsky
» Motion tracking - porusza... - wefhy
» W poszukiwaniu znajomości... - Zer0Frost
» Proszę mnie skasować - Z_Piotrek
» Materiał czołgu? - PeKur
» Normal Mapy - błąd na kra... - LICK
» Łązienka - raiden1983
» Lokomotywka - Veezen
Nowe linki
1. opengameart
    Kategoria: Tekstury, modele, materiały...
2. Bluevertigo
    Kategoria: Tekstury, modele, materiały...
3. Lester Banks - Blender tutorials
    Kategoria: Tutoriale i Artykuły
4. Blender Guru
    Kategoria: Tutoriale i Artykuły
5. Warsztat - programowanie gier
    Kategoria: Gry i interaktywność
W Galerii
Przedmieścia, z albumu: Atomowy eden, ocena: 4

najnowsze
Atomowy eden/Przedmieścia

Coffee Queen, z albumu: Konkursy tematyczne, ocena: 0

losowe
Konkursy tematyczne/Coffee Queen
Hosting
profilowe-napisy.jpg
Creative Commons

Publikuj z sensem
cclogo.jpg
Wybierz swoją licencję

88x20.png
3D. Volvo Coupe Concept.
Forum Blenderowni
30 Kwiecień 2017, 08:53:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Czy wiesz, że aby utrzymać serwis z reklam, wystarczy 7-8 kliknięć dziennie?
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 3D. Volvo Coupe Concept.  (Przeczytany 3033 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« : 31 Lipiec 2016, 21:21:49 »

hej. Ostatnio zaniedbalem moje ulubione rendery aut wiec postanowilem to nadrobic. Wink Tutaj jest model mojego autorstwa, jest to Volvo Coupe, stworzony na bazie obecnej generacji aut tego producenta.  Jestem zakochany w S90, ale autu brakuje drapieznosci, ktora mam nadzieje udalo mi sie wychwycic w tym modelu. Mam nadzieje ze sie bedzie podobac. Auto jest jeszcze w produkcji, mam kilka pomyslow na rendery, mysle takze nad tylem, bo obecnie go nie ma Tongue


* background41.jpg (175.48 KB, 1600x900 - wyświetlony 408 razy.)
« Ostatnia zmiana: 26 Sierpień 2016, 08:29:44 wysłane przez Patriota » Zapisane
brzust
Cube
***

Karma: 4
Offline Offline

Wiadomości: 146


« Odpowiedz #1 : 31 Lipiec 2016, 22:10:45 »

Ładne auto. Trochę mi rekina przypomina. Smiley
Zastanowiłbym się jedynie nad tą srebrną listwą(nie mam pojęcia jak to się profesjonalnie nazywa), która idzie z przodu najpierw na górze przez środek, potem schodzi w dół obok świateł i kończy się pod światłem na dole. Ta listwa w  momencie gdy wchodzi pod dolne światło trochę się poszerza. A gdyby tak dać jej taką samą szerokość na całej długości? Tzn. zwęzić ją trochę tam przy dolnym świetle. Miałoby to sens czy nie bardzo?
Zapisane

Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« Odpowiedz #2 : 01 Sierpień 2016, 18:57:33 »

Tez o tym myslalem aleee nie jest to na tyle złe zebym musial od razu to poprawiac. Wink znajdr czas pewnie i na to.
Zapisane
Pozalsieboze
Global Moderator
******

Karma: 6
Offline Offline

Wiadomości: 479



« Odpowiedz #3 : 02 Sierpień 2016, 07:01:12 »

Ogólnie to nie wiem czemu ale auto nie zlewa się z otoczeniem (wygląda jak było wklejone), co nie zmienia faktu że oświetlenie i materiały są pierwszej klasy. Tak więc mogę powiedzieć jedno. Ucz mnie mistrzu!!!
Zapisane

Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« Odpowiedz #4 : 03 Sierpień 2016, 08:54:28 »

Cos w tym jest co mowisz ale nie wiem co zdzialac z owym problemem Wink.


* background3.jpg (202.68 KB, 1280x720 - wyświetlony 232 razy.)

* background2.jpg (186.41 KB, 1280x720 - wyświetlony 216 razy.)
Zapisane
Pozalsieboze
Global Moderator
******

Karma: 6
Offline Offline

Wiadomości: 479



« Odpowiedz #5 : 03 Sierpień 2016, 09:32:13 »

Poprawiłbym jeszcze cień. Jest zbyt ciemny biorąc pod uwagę kąt padania światła. A tak na marginesie to oświetlasz tylko spotem + zabawa kontrastem w post pro?
Zapisane

Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« Odpowiedz #6 : 04 Sierpień 2016, 18:53:32 »

Nigdy (albo bardzo rzadko) nie uzywam tych blenderowskich lamp. Wole wszystko doswietlic podkolowryzowana hdrka. W wszystkich tutaj renderach uzyłem sun lamp ale nie do oswietlenia a do... zakacentowania cienia Tongue. W tym konkretnym przypadku hdrka nie ogrania. Efekt swiatla, jego poczucia, sily i kierunku osiagam zabawa w Gimp i PS.

tutaj dwie wersje bez i z subtelnym deszczem.


* background23.jpg (188.31 KB, 1600x900 - wyświetlony 222 razy.)

* background25.jpg (192.97 KB, 1600x900 - wyświetlony 200 razy.)
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpień 2016, 19:22:09 wysłane przez Patriota » Zapisane
brzust
Cube
***

Karma: 4
Offline Offline

Wiadomości: 146


« Odpowiedz #7 : 05 Sierpień 2016, 18:55:57 »

Wersja z deszczem bardziej mi się podoba. Jeno tylko, że auto jest w ruchu, a nie widać co by się kółka kręciły. Odbicie chmur w szybie ciut mi nie pasuje. Na około samochodu dość mgliście, to i niebo pewno było by niewidoczne, a w szybie odbijają się ładne chmury. Refleksy od świateł można by trochę urozmaicić.  Np. zrobić coś jak tutaj https://i.ytimg.com/vi/0uHkZV0AkUo/maxresdefault.jpg tyle że delikatniejsze.
Zapisane

Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« Odpowiedz #8 : 05 Sierpień 2016, 20:11:47 »

Z chmurami masz racje, nawet nie pomyślałem o tym. Jakoś nie zwróciłem uwagi. Kola maja radial blur wiec tu powinno być okey. A co do refleksow to nie ma tych flar co dales specjalnie gdyż całkiem by przód i tak ciemny zakryly. Wtedy by tylko były światła widoczne i zarys może auta.
Zapisane
Z_Piotrek
Metaball
*****

Karma: 24
Offline Offline

Wiadomości: 523



WWW
« Odpowiedz #9 : 06 Sierpień 2016, 09:02:25 »

A ja tam bardziej wolę bez deszczu. Felgi wydają się rozmyte, ale wyraźnie widać ząbki na bieżniku, przez co wygląda jakby koła stały w miejscu. Jak na mój gust jest za ciemno i nie widać samochodu, ale może taki był zamysł.
Zapisane

Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« Odpowiedz #10 : 07 Sierpień 2016, 10:07:19 »

To nie WIPe hehe Tongue Poprawilem to co mowiliscie ale nie wiem czy moge zamiescic Tongue

Mialo nie byc detalu ale w sumie szkoda troche. Cos dodam


* background33.jpg (202.81 KB, 1600x900 - wyświetlony 163 razy.)
Zapisane
Patriota
Metaball
*****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 512



« Odpowiedz #11 : 09 Sierpień 2016, 08:10:44 »

Jeszcze taki strzal pól studio, pól hdr Tongue
I detal kolejny.


* background41.jpg (175.48 KB, 1600x900 - wyświetlony 191 razy.)

* background51.jpg (140.66 KB, 1600x900 - wyświetlony 192 razy.)
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień 2016, 09:36:51 wysłane przez Patriota » Zapisane
VeTi
Blender Incarnated
******

Karma: 100
Offline Offline

Wiadomości: 1593



« Odpowiedz #12 : 09 Sierpień 2016, 11:25:02 »

Ostatnie rendery zdecydowanie lepsze, ale teraz bardzo dobrze widać jaki to brzydal jest Smiley
Zapisane

Kosiarka
Vertex
*

Karma: 0
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #13 : 10 Sierpień 2016, 19:48:34 »

Musze przyznać, że ogarnia mnie trochę zazdrość kiedy widzę takie rendery.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2005, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 1.125 sekund z 25 zapytaniami.