Blenderownia

Blender praktycznie => Tender Blender => Wątek zaczęty przez: slimakmacius w 26.10.2017 20:51:47

Tytuł: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u
Wiadomość wysłana przez: slimakmacius w 26.10.2017 20:51:47
Cześć.

Na macu, touch padem mogę obracać scenę względem osi Z, kręcąc dwoma palcami (jakkolwiek to nie brzmi :) ).
Problem w tym, że scena obraca się nie w tą stronę co trzeba.

W starej wersji, po wielu godzinach rycia w ustawieniach, poradziłem sobie z tym problemem, w nowej nie mogę  - nie pamiętam jak to zrobiłem :(

Ktoś wie może jak się z tym uporać?

Pozdrawiam
@_"
Tytuł: Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u
Wiadomość wysłana przez: slimakmacius w 04.11.2017 07:50:01
...martwa cisza...

Jest tu kto?

ECHO!   echo... echo... echo...
Tytuł: Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u
Wiadomość wysłana przez: Hubert w 04.11.2017 08:39:59
Używać macka do 3d Błehehehehe...(he)  :)

A tak serio to w mackach chyba jest odwrócone "przewijanie". Może da się to zmienić w ustawieniach trackpada.
A w zakładce Input w User Preferences, sprawdzałeś te opcje odwracania?
Tytuł: Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u
Wiadomość wysłana przez: slimakmacius w 06.11.2017 21:54:58
Z pomocą przyszło forum Polskiego Kursu Blendera:

Wersja 2.9 ma błąd - w wersji 2.8 jest jeszcze wszystko ok.

Hubert a czemu nie używać macka do 3D - daje rade!
Głównie używam go do DTP ale z 3D również świetnie sobie radzi :)

Pozdrawiam
@_"
Tytuł: Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u
Wiadomość wysłana przez: Hubert w 07.11.2017 19:50:50
Słabo się nadaje z integrą do 3d. Chyba, że byś miał coś z stacjonarnych z grafiką :P
Tytuł: Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u
Wiadomość wysłana przez: Peszkin w 15.03.2018 00:41:24
Pozwolę sobie odświeżyć dinozaura, żeby nie tworzyć nowego wątku.
Mam identyczny problem, co autor tematu, z tym, że rozwiązanie, które podano na PKB mi nie "działa".
Czy autor jest jeszcze na forum i chciałby mi odpowiedzieć na kilka pytań???? Albo może ktoś już rozwiązał ten sam problem tutaj, u nas?