Logowanie
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
30 Kwiecień 2017, 08:47:25
Nazwa użytkownika:

Hasło:



Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Zapomniałeś hasła?
Nowe na forum
» Low poly - Wookie
» Praca Miesiąca - Grudzień... - matchias
» Oświetlenie wybranych obi... - vipovsky
» Motion tracking - porusza... - wefhy
» W poszukiwaniu znajomości... - Zer0Frost
» Proszę mnie skasować - Z_Piotrek
» Materiał czołgu? - PeKur
» Normal Mapy - błąd na kra... - LICK
» Łązienka - raiden1983
» Lokomotywka - Veezen
Nowe linki
1. opengameart
    Kategoria: Tekstury, modele, materiały...
2. Bluevertigo
    Kategoria: Tekstury, modele, materiały...
3. Lester Banks - Blender tutorials
    Kategoria: Tutoriale i Artykuły
4. Blender Guru
    Kategoria: Tutoriale i Artykuły
5. Warsztat - programowanie gier
    Kategoria: Gry i interaktywność
W Galerii
Przedmieścia, z albumu: Atomowy eden, ocena: 4

najnowsze
Atomowy eden/Przedmieścia

Strawberry, z albumu: Moj album, ocena: 5

losowe
Moj album/Strawberry
Hosting
profilowe-napisy.jpg
Creative Commons

Publikuj z sensem
cclogo.jpg
Wybierz swoją licencję

88x20.png
Lokomotywka
Forum Blenderowni
30 Kwiecień 2017, 08:47:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Czy wiesz, że aby utrzymać serwis z reklam, wystarczy 7-8 kliknięć dziennie?
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lokomotywka  (Przeczytany 1100 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kosiarka
Vertex
*

Karma: 0
Offline Offline

Wiadomości: 15


« : 08 Styczeń 2017, 19:52:10 »

Do oceny Wink


* 0080_bl.jpg (460.43 KB, 1600x900 - wyświetlony 202 razy.)
Zapisane
ania
Blender Incarnated
******

Karma: 228
Offline Offline

Wiadomości: 1819



WWW
« Odpowiedz #1 : 08 Styczeń 2017, 21:04:04 »

Trochę się za bardzo błyszczy. Zbyt czysta.
Prześwietlone kamyczki na pierwszym planie odciągają wzrok od pojazdu, i trochę się zlewa z dworcem. Tu by można bardziej oddzielić kolorystycznie od tła, albo dać mocny motion blur na tło.
Sam model wygląda ok.
Zapisane

szachimat
Vertex
*

Karma: 0
Offline Offline

Wiadomości: 7


« Odpowiedz #2 : 09 Styczeń 2017, 11:59:17 »

Dym z komina wygląda, jakby ktoś z armaty strzelił. Tekstura cegieł na budynku z tyłu nie zawsze pasuje do siebie dokładnie, ale ogólnie jest całkiem dobrze. Model lokomotywy podoba mi się. Próbowałeś ją zriggować?
Zapisane
brzust
Cube
***

Karma: 4
Offline Offline

Wiadomości: 146


« Odpowiedz #3 : 10 Styczeń 2017, 17:01:19 »

Całość przypomina ciut makietę, taką kolejkę do zabawy. Co nie jest złym efektem Smiley Jeśli chciałbyś przybliżyć się do realizmu to przydałoby się dodać więcej detali, np. jakiś brud na lokomotywie, rdzę na torach itp. Można by też w tle na dworcu postawić jakąś ławkę, śmietnik, może jakiegoś człowieka, coś co będzie stanowiło punkt odniesienia dla skali lokomotywy.
Zapisane

Kosiarka
Vertex
*

Karma: 0
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #4 : 10 Styczeń 2017, 19:20:30 »

Dym z komina wygląda, jakby ktoś z armaty strzelił. Tekstura cegieł na budynku z tyłu nie zawsze pasuje do siebie dokładnie, ale ogólnie jest całkiem dobrze. Model lokomotywy podoba mi się. Próbowałeś ją zriggować?
Riggować nie próbowałem, bo jeszcze się uczę. Pewnie się nie uda, ale spróbuję kiedyś.
Zapisane
Kosiarka
Vertex
*

Karma: 0
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #5 : 10 Styczeń 2017, 19:21:42 »

Całość przypomina ciut makietę, taką kolejkę do zabawy. Co nie jest złym efektem Smiley Jeśli chciałbyś przybliżyć się do realizmu to przydałoby się dodać więcej detali, np. jakiś brud na lokomotywie, rdzę na torach itp. Można by też w tle na dworcu postawić jakąś ławkę, śmietnik, może jakiegoś człowieka, coś co będzie stanowiło punkt odniesienia dla skali lokomotywy.
Szukałem inspiracji do przybrudzeń, ale gdziekolwiek nie spojrzałem tam lokomotywa była czysta Smiley
np. http://www.expressandstar.com/wpmvc/wp/wp-content/uploads/2016/04/151098051.jpg
lub
https://regmedia.co.uk/2016/03/17/flying_scotsman_teaser.jpg?x=648&y=348&crop=1
Zapisane
brzust
Cube
***

Karma: 4
Offline Offline

Wiadomości: 146


« Odpowiedz #6 : 10 Styczeń 2017, 20:10:12 »

Hmm... to może by jakaś roughness mapę dodać, żeby zróżnicować odbicia? Na zdjęciach, które podlinkowałeś metal jest w niektórych miejscach bardziej matowy w innych mniej.
Zapisane

wefhy
Plane
**

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 95


« Odpowiedz #7 : 10 Styczeń 2017, 20:15:51 »

A ja bym dopracował same nody tego metalu. Wygląda trochę plastikowo.
Fresnela nie ma, albo za mało wyraźny. No i ja bym dał materiał bardziej glossy, ale z z jakąś nierówną mapą normal/displacement.
Zapisane

The box said ‘Requires Windows 7 or better’. So I installed LINUX.
The hidden flaw never remains hidden.
Kosiarka
Vertex
*

Karma: 0
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #8 : 15 Styczeń 2017, 10:40:36 »

Nie mam już siły do tego renderu Smiley
Zapisane
Veezen
Sphere
****

Karma: 5
Offline Offline

Wiadomości: 365



« Odpowiedz #9 : 15 Styczeń 2017, 12:26:51 »

Za szybko sie poddajesz  Wink
- render przejarany miejscami (warto sprawdzac histogram w PS, karygodne jest jesli jasne wartości docierają sufitu),
- brakuje głębi, smaczków, czegoś co przykuje uwage
- cała scena równomiernie oświetlona
- poczytaj o walorze koloru, bardzo istotne
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2005, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 25 zapytaniami.