Logowanie
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
19 Luty 2017, 10:50:31
Nazwa użytkownika:

Hasło:



Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Zapomniałeś hasła?
Nowe na forum
» Low poly - Wookie
» Praca Miesiąca - Grudzień... - matchias
» Oświetlenie wybranych obi... - vipovsky
» Motion tracking - porusza... - wefhy
» W poszukiwaniu znajomości... - Zer0Frost
» Proszę mnie skasować - Z_Piotrek
» Materiał czołgu? - PeKur
» Normal Mapy - błąd na kra... - LICK
» Łązienka - raiden1983
» Lokomotywka - Veezen
Nowe linki
1. opengameart
    Kategoria: Tekstury, modele, materiały...
2. Bluevertigo
    Kategoria: Tekstury, modele, materiały...
3. Lester Banks - Blender tutorials
    Kategoria: Tutoriale i Artykuły
4. Blender Guru
    Kategoria: Tutoriale i Artykuły
5. Warsztat - programowanie gier
    Kategoria: Gry i interaktywność
W Galerii
Przedmieścia, z albumu: Atomowy eden, ocena: 4

najnowsze
Atomowy eden/Przedmieścia

Wizualizacja - "kącik", z albumu: Najlepsze na Blenderowni, ocena: 0

losowe
Najlepsze na Blenderowni/Wizualizacja - "kącik"
RSS
Hosting
profilowe-napisy.jpg
Creative Commons

Publikuj z sensem
cclogo.jpg
Wybierz swoją licencję

88x20.png
Start
Bitwy Blenderowni #10 PDF Drukuj
Oceny: / 4
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Goten22   dn. 27.02.2016.

bb10 Długo wyczekiwany konkurs z nagrodami nareszcie zagościł na naszym forum. Ponieważ nagrody są zacne, a temat szeroki, to reaktywujemy Bitwy Blenderowni. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem i nagrodami.










Nagrody

Regulamin

  • Temat:
    "Fabryka przyszłości" Kiedy w roku 1913 Henry Ford uruchomił pierwszą linię produkcji masowej, granice wyobraźni XIX-wiecznego społeczeństwa zostały przekroczone. Jednak prawdziwy przełom miał dopiero nastąpić. W latach 50-tych XX wieku powstały komputery i maszyny automatyczne. Od tego czasu minęło przeszło 60 lat: pojawiły się roboty przemysłowe, komunikacja bezprzewodowa, mobilne zarządzanie produkcją. Rozwój technologii na świecie doprowadził do czwartej rewolucji przemysłowej, czyli Industry 4.0. Fabryki rozpoczynają obecnie transformację w kierunku Smart Factory. Ilość systemów cyber-fizycznych systematycznie się zwiększa. Jak bardzo zmienią się znane nam obecnie fabryki?

    1. Ponieważ konkurs to Bitwa Blenderowni, to soft 3D jest ograniczony do Blendera i darmowych silników renderujących.

    2. Soft 2D dowolny.

    3. Czas trwania konkursu oraz termin zgłaszania prac - od 14 marca do 10 lipca 23:59. (przedłużony z 3 maja dnia 30.04.16)

    4. Praca powinna być wykonana w większości z elementów nowo stworzonych i zrobiona specjalnie na okazję konkursu. Dozwolone jest korzystanie z darmowych oraz kupionych tekstur. Używanie kupionych modeli jest zabronione.

    5. Należy założyć wątek WIP z przynajmniej 3 screenami z postępu prac. Istnieje możliwość "zaklepania" tematu wstępnym opisem lub szkicem.

    6. Prace wykonywane na konkurs umieszczamy w dziale Prace w trakcie (WIP). Przed tytułem wątku musi znajdować się znacznik bitwy, czyli BB#10 (np. BB#10: tytuł pracy).

    7. Po rozstrzygnięciu konkursu, zwycięzcy mogą zostać poproszeni o przesłanie pliku .blend w celu weryfikacji.

    8. Jurorzy oraz sponsor oceniają każdą pracę i wybierają 3 najlepsze w ciągu 2 tygodni od zakończenia konkursu.
    W skład jury wchodzą:
    Kamil Kuklo (mookie)
    Oskar Świerad (Avenger)
    Krzysztof Ślaziński (Krzysiek)
    Marcin Urbaniak (Goten22)
    Krystian Porabik (Pozalsieboze) [zmiana: 22.06.16]

    9. Na jednego autora przypada możliwość wykonania jednej pracy.

    10. Ilość kadrów (ujęć jednej pracy) jest ograniczona do jednego. Jury ocenia wyłącznie jeden rzut z wątku. Dlatego zachęcam do dopracowania jednego kadru.

    11. Prace można tworzyć w systemie grupowym (tzn. więcej niż jedna osoba). W takim wypadku, grupa wybiera reprezentanta, który założy wątek pracy i będzie odpowiedzialny za zgłoszenie pracy. W przypadku wygranej, to reprezentant otrzyma nagrodę.

    12. Moderatorzy oraz organizatorzy są wyłączeni z możliwości brania udziału w konkursie.

    13. Gotową pracę zamieszczamy w dziale Prace ukończone (3D). Tu także musi być przed tytułem pracy tag bitwy (np. BB#10: tytuł pracy).

    14. Inspirowanie się innymi pracami/szkicami jest dozwolone. Pod warunkiem umieszczenia w wątku grafiki, którą się inspirujecie.



    Temat można traktować dość swobodnie. Liczymy również na Waszą kreatywność!



    Ogromne podziękowania należą się firmie Astor

    za ufundowanie nagród. Podziękowania również dla naszego forumowicza - Huberta, który zapoczątkował tę współpracę.




    Załóż wątek WIP


Inspiracje

    Coś dla rozgrzania wyobraźni:
(24) komentarzy
Zmieniony ( 22.06.2016. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »