31
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 13.03.2023 12:54:32 »modyfikatorem simple deform, albo curve z okragłym obiektem curve
31
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 13.03.2023 12:54:32 »modyfikatorem simple deform, albo curve z okragłym obiektem curve
32
Modelowanie / Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Kolanko dnia 13.03.2023 10:11:53 »Dzień dobry tak jak w temacie proszę o poradę. Chciałbym zagiąć geometrię, którą udostępniam na zdjęciu
w cylinder, w ten sposób stworzyć rodzaj kubka z płaskorzeźbą. Załącznik Bardzo proszę o poradę, domyślam się, że jest to mega podstawowa kwestia, nie mniej liczę na Państwa pomoc. Drugi sposób jaki mi przychodzi do głowy to czy teksturą da radę wypalić geometrię, poniżej dodaje zdjęcie kubka, chciałbym by ciemniejszy niebieski był wypukły, ale prawdziwie wypukły tak bym mógł sobie wydrukować 3D taki kubek Załącznik Może są jeszcze jakieś sposoby? jak rysunek wektorowy nanieść na kształt kuba 3D by osiągnąć efekt płaskorzeźby, będę wdzięczny za podpowiedzi. 33
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 11.03.2023 22:13:59 »dzięki za pomoc....
Zamykam temat 34
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 09.03.2023 23:29:06 »Generalnie nie, ale jeżeli do kości masz przypisane constraintsy, to w niektórych może mieć znaczenie.
35
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 07.03.2023 23:47:16 »Dzięki nawet bym na to nie wpadł...
![]() ale dzięki Tobie wiem przynajmniej czego szukać jak coś się wysypie... ![]() Pomogło...działa... Ale skoro jesteśmy jeszcze przy temacie kości to może głupie pytanie i lamerskie.... Wielkość kości ma znaczenie? 36
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 07.03.2023 23:19:11 »Problemem jest to, że ludzik i armatura mają zmienioną skalę i ta skala jest różna dla osi x y z.
Żeby zobaczyć skalę, w oknie 3d w trybie obiektowym naciśnij klawisz N, żeby z prawej strony wyświetlił się panel. Tam będzie widoczna skala zaznaczonego obiektu. Teraz, żeby armatura działała sensownie, musisz 'zaaplikować skalę'. To sprawi, że obecne zmodyfikowane wymiary staną się 'oryginalnymi'. Zaznacz armaturę, w oknie 3d wciśnij Ctrl+A > Apply > Scale. Pomogło? 37
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 07.03.2023 13:30:11 »poszło...tutaj kink i QR CODE
38
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 07.03.2023 11:53:48 »Spróbuj tej strony https://www.file.io/
39
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez CEZ-72 dnia 06.03.2023 23:08:01 »dzięki....tylko jak będziesz mógł mi to łopatologicznie wyłożyć.....by na przyszłość nie było problemów...byłoby fajnie...
Blender 3.4 nie mogę wysłać załącznika bo jest za duży....waży 3.12 mb... jak mam ci go podesłać? 40
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 06.03.2023 18:11:14 »Witaj. Prawdopodobnie do kości nogi przypisałeś też inne elementy ciała. Jak podeślesz plik, to sprawdzę w wolnym czasie, co jest nie tak.
|
KNIFE - CEZ-72
Bittebr1 - Bittebr1
Czytnik ebooków - Sphia1962
Dotted Lines - Białeczko
WIP Courtney Gears - Mortus
WIP Ambient Occlusion - Piotr
Problem z kośćmi - CEZ-72
Pytanie początkującego - CEZ-72
Zaokrąglanie kwadratu - Piotr
problem- powielona nazwa animacji - Siemolot
|