Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tvaroog

Strony: 1 2
1
Dodałem dwie kolejne animacje w pierwszym poście. Ostatnią z piaskownicami wyrenderowałem w Eevee.

2
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« dnia: 15.05.2019 12:39:45 »
@mookie
Na Sketchfaba modele przygotowuje się w podobny sposób jak do gier. Tutaj dodatkowo wypaliłem oświetlenie w Cycles. Bake'owanie tekstur w Blenderze trochę kuleje, ale są plany żeby to poprawić. W 2.80 na przykład niepoprawnie wypala się normalmapa jeśli wypalasz model z Auto Smoothem do samego siebie. Brakuje też odszumiania wypalonych tekstur.
Problemem na Sketchfabie jest wyważenie jakości grafiki z jednej strony i czasu ładowania / płynności wyświetlania z drugiej. Starałem się utrzymać liczbę poligonów i materiałów do minimum ale tekstury ważą dużo. Dodatkowo Screen Space Reflections odejmuje trochę klatek na sekundę. Na słabszym sprzęcie scena niestety będzie działać wolniej.

3
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki
« dnia: 14.05.2019 10:04:50 »
Głupi błąd, obiekt miał wyłączone Transmission w Cycles Settings. Poprawiłem.

4
Prace ukończone (3D) / Wizualizacja łazienki
« dnia: 09.05.2019 13:15:15 »
Wszystkie modele z wyjątkiem grzejnika moje. Materiały proceduralne. Wykonane w Blenderze 2.80 beta, poza renderowaniem.




6
Prace ukończone (3D) / Odp: Crawler D7-7M
« dnia: 10.05.2018 09:51:55 »
Imponujące.

7
Prace ukończone (3D) / Odp: MP40
« dnia: 25.04.2018 18:16:19 »
Po prostu moim zdaniem bez 'occlude specular' AO jest prawie nie widoczne na modelach nad Sketchfabie.

8
Prace ukończone (3D) / Odp: MP40
« dnia: 25.04.2018 08:19:48 »
W ustawieniach ambient occlusion.

9
Prace ukończone (3D) / Odp: MP40
« dnia: 25.04.2018 08:06:55 »
Świetny model. Sketchfab kompresuje tekstury jak i same modele. Moim zdaniem warto zaznaczyć 'occlude specular' w materiałach. UV mapa jest skopana w tym miejscu:

10
Masz "caustiscs" włączone? W Cycles caustics są niestety powolne. Masz portale w oknach? Scena jest zamknięta ze wszystkich stron? Nie zajmowałem się wnętrzami w Blenderze, ale ludzie z tego co widzę często oszukują i usuwają niewidoczne ściany. Na razie bym za bardzo światła nie clipował bo to obniża realizm. Denoiser sobie też nieźle radzi z fajerflajami. No i czy masz włączony Filmic?

11
Nie masz ustawionego "clamp" w "Sampling"?

12
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Luty/Marzec 2018
« dnia: 16.04.2018 12:44:39 »
Dziękuję za głosy.

13
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 28.03.2018 07:48:18 »
A matowiłeś go, bo metale chyba się ciężko fotografuje pod 3D?
Mieliśmy taką wersję grzejnika, przed szlifowaniem i lakierowaniem:


14
Prace ukończone (3D) / Odp: grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 27.03.2018 09:07:32 »
Ile dni tyrałeś nad tym? Możesz wrzucić screena z siatką i zbliżeniem na ornamenty?
Jakiś miesiąc. Jedno żeberko to ok 160 tysięcy trójkątów przed subdivem. Użyłem modyfikatora 'multires' z dwoma poziomami subdivision, żeby przy pomocy 'shrinkwrapa' przenieść niektóre detale ze skanu.




Skan:



Moc dla 75/65/20? Cena grzejnika 10 żeberkowego i zaworów poproszę ;)
Na naszej stronie znajduje się tabela z danymi technicznymi. Zapraszamy również do przeglądania listy naszych Partnerów Handlowych, u których może Pan zasięgnąć fachowej porady :) http://www.termaheat.pl/where_to_buy
Cena za jedno żeberko to ok 500 zł.

15
Prace ukończone (3D) / grzejnik żeliwny Kaszub
« dnia: 26.03.2018 14:30:34 »
Cześć,

Firma w której pracuję produkuje grzejniki. Mamy model żeliwny z ręcznie rzeźbionymi ornamentami. Zrobiłem ok 500 zdjęć jednego żeberka i na tej podstawie wygenerowałem skan. Potem w Blenderze zrobiłem jego retopologię. Tekstury zrobiłem w Substance Painterze. Render w Cycles:






Strony: 1 2

* Zaloguj




* Losowy obrazek

B

Wyświetleń: 794
Autor: Kusociński
w: Łazienka