Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 21
46
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?

47
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P

48
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 13.04.2022 19:46:43 »
Szerokie ujęcia są spoko. Chodzi o to - tak jak masz pierwsze ujęcie i te z kamerą przyspawaną do samolotu - wszystkie po za tymi są statyczne.

ps. To ma coś wspólnego z "operacją specjalną" czy zbieżność w czasie jest przypadkowa?

49
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 12.04.2022 23:41:38 »
Strasznie szybko to lata, jak mucha, ciężko nadążyć. Kamera zbyt statycznie ale w sumie na szerszych ujęciach nie za bardzo było by co pokazać.

50
Animacja i symulacje / Odp: Ratunku !W
« dnia: 12.04.2022 11:33:26 »
Mogę polecić co najwyżej tutoriale z internetów, bo samodzielne grzebanie w blenderowych symulacjach doprowadziło mnie do początków siwych włosów w wieku 23lat. Czyli dawno temu. :P

51
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 31.03.2022 18:55:43 »
 ::) :-\

52
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 11:12:12 »
Jak się da - wyeksportowałbym obiekty wycinające z deską i wyciął w blenderze - lepsze efekty jeżeli ma być na szybko (a przynajmniej szybciej) - patrz załącznik.

53
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 10:59:08 »
Niezła masakracja. Dużo ręcznych poprawek. Ten fragment co zaznaczyłeś ma bardzo dużo, bardzo blisko idących krawędzi. Ja bym robił od nowa siatkę, jeżeli ma być poprawna. Bo rozumiem, że importowane z jakiegoś CADa?

54
Modelowanie / Odp: Gotowe optymalne modele
« dnia: 07.02.2022 18:03:18 »
Nie znam nic ale na szybko znalezione - https://youtu.be/2PHsorHcmGg
Ja bym nie tyle strony szukał co addonu. Te pobierane drzewa są zbyt toporne i jednocześnie szukasz czegoś co nie zabije ci komputera. To jest na gumce - jak weźmiesz realistyczne zabijesz kompa, jak weźmiesz prostsze będzie to widać. Z nie drzew - jakbym potrzebował brałbym grasswalda. Była jeszcze strona z assetami do blender trawy itd ale nie mam linku tej, o którą mi chodzi. Tu jakaś lista: https://inspirationtuts.com/blender-plants-addons-vegetation-asset-packs/

55
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 22.01.2022 15:18:47 »
@Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.  :P

Jakie łaziki, gdzie co jak? Jakiś zacofany jestem chyba.

56
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 20.01.2022 11:59:37 »
Bo jak na zjeździe komików rzucisz żartem z urodzin to się nikt nie śmieje. Tak to już jest. Jakbyś pracował w Luwrze i dostałbyś laurkę od dziecka też byś krzywo patrzył IMO. :P

A napisali Ci, że w Unity byś to zrobił szybciej z lepszymi efektami? To jest wkurw dopiero.  >:(

Ja myślę, że należysz (w sumie ja też) do grupy osób dobry technicznie ale nie "umiejących się sprzedać" jak mi to kiedyś ktoś powiedział. Naszym pracom brakuje "efektu wow!" chociaż same w sobie są dobre.

57
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 12.01.2022 20:52:57 »
@seeboo Starałem się dobierać ludzi wg skila, co by nie byli ani za dobrzy ani za słabi i to chyba (po za moim okiem) zaważyło na spójności. Ale też trochę szczęścia. Plany były na pierwszym trailerze chyba (sprawdzam) oj, 2017, hahahaha. No lekki poślizg. Ale 2022 jest datą jaką podawał wydawca i szczerze jak nie wyjdą jakieś wielkie kłody pod nogami typu wojna albo Nowy Wał to sam tą datę bym podał. Że tak powiem - trzeba to skończyć w końcu.

Dopiero w cieplejsze miesiące wraca mi wena.
Tak, najlepszy byłby sen zimowy.

58
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja domu
« dnia: 12.01.2022 20:44:02 »
Nóż straszy. Czy płytki w kuchni na ścianie nie są za małe (ujęcie z czajnikiem)? Materiały trochę biedne. Reszta bardzo fajna, jak na pierwszy raz - to super.

59
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 10.01.2022 18:38:52 »
@seeboo No taki core-team to z 5 osób chociaż ogólnie rozciągamy to na 10. W tym chyba z 3 użytkowników z blenderowni, bo tu najbardziej szukałem. Ja robię lochy i ogólnie sklejam całość do kupy z programistą, jeden właśnie karty, grafiki, komiksy, jedna osoba potwory i broń, ktoś muzykę, ktoś dźwięki i tak to się kręci. Mamy wydawcę i w tym roku mamy zamiar w końcu to skończyć. Najtrudniej przychodzi mi znalezienie motywacji. Wypalam się na kilka miesięcy czasami potem znowu z kopyta i taki cykl zataczam.  :-\

60
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 07.01.2022 17:42:27 »
Siema designarch! Pamiętam, że mi pomagałeś przy starożytnym wozie jak robiłem pewną prackę... i jej nie skończyłem ostatecznie... kupka wstydu.  :-[
No Ateny były i jakaś animowana armia do do tego chyba...

Na BA nawet nie mam konta jakimś cudem, a na discordzie to sprawdzają się tylko krótkie odpowiedzi do pytań typu "co kliknąć. bo mam takie coś". Jestem podłączony też do takiego większgo kanału anglojęzycznego o dużym ruchu i zawsze mnie bawi jak ktoś zadaje pytanie między 4 innymi i potem próbują sobie odpowiadać na wzajem... komedia.
Myślę, że jeszcze zostały quorry i reddity jako takie miejsce z wiedzą "niejednorazową", fora jakoś nie wiem czemu wymierają... a może ewoluują?  ::)

Strony: 1 2 3 4 5 6 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek

0010

Wyświetleń: 1683
Autor: pecet8686
w: Mercedes W124