Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 4 5 ... 20
31
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 08.07.2022 10:11:29 »
Co do psa to przemknęła mi taka myśl na zasadzie "coś mi to przypominało ale nie wiedziałem co" do póki nie napisaliście. Co do animacji do IMO trzeba iść na skróty do póki nie robimy laboratoryjnej symulacji.

32
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 05.07.2022 12:05:03 »
Ciekawi mnie jak ten "kask" będzie się animował. Rowki na twarzy chyba pasują do reszty koncepcji, bo palce przecież ma z osobnych kawałków itd. Tylko ciekawe znowu jak się to będzie sprawowało z mimiką twarzy. Bo chyba chciałeś dać jej normalną twarz, a nie sztywną.

33
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn
« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu.  :P Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.

34
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 26.06.2022 08:25:54 »
Ty je zawsze od podstaw modelujesz? Fajne.

35
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 29.05.2022 22:39:42 »
Discord u góry w nagłówku, facebook jakiś Blender Polska czy coś ale jakoś się tam nie udzielam za bardzo.

36
Prace ukończone (3D) / Odp: BRRRT
« dnia: 27.05.2022 18:32:44 »
No z dźwiękiem 100x lepszy odbiór. Gratuluję ukończonego projektu.  8)

37
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków.  ::) :P

38
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem?
Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg?

39
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok.  :P

40
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 13.04.2022 19:46:43 »
Szerokie ujęcia są spoko. Chodzi o to - tak jak masz pierwsze ujęcie i te z kamerą przyspawaną do samolotu - wszystkie po za tymi są statyczne.

ps. To ma coś wspólnego z "operacją specjalną" czy zbieżność w czasie jest przypadkowa?

41
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]
« dnia: 12.04.2022 23:41:38 »
Strasznie szybko to lata, jak mucha, ciężko nadążyć. Kamera zbyt statycznie ale w sumie na szerszych ujęciach nie za bardzo było by co pokazać.

42
Animacja i symulacje / Odp: Ratunku !W
« dnia: 12.04.2022 11:33:26 »
Mogę polecić co najwyżej tutoriale z internetów, bo samodzielne grzebanie w blenderowych symulacjach doprowadziło mnie do początków siwych włosów w wieku 23lat. Czyli dawno temu. :P

43
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 31.03.2022 18:55:43 »
 ::) :-\

44
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 11:12:12 »
Jak się da - wyeksportowałbym obiekty wycinające z deską i wyciął w blenderze - lepsze efekty jeżeli ma być na szybko (a przynajmniej szybciej) - patrz załącznik.

45
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?
« dnia: 25.03.2022 10:59:08 »
Niezła masakracja. Dużo ręcznych poprawek. Ten fragment co zaznaczyłeś ma bardzo dużo, bardzo blisko idących krawędzi. Ja bym robił od nowa siatkę, jeżeli ma być poprawna. Bo rozumiem, że importowane z jakiegoś CADa?

Strony: 1 2 3 4 5 ... 20

* Zaloguj




* Losowy obrazek