31
Modelowanie / Odp: KNIFE
« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 31
Modelowanie / Odp: KNIFE« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).
32
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Dotted Lines« dnia: 04.05.2023 10:39:12 »
Te linie się wyłącza w Overlays > Relationship Lines (u góry po prawej 3d view, trzecia ikonka).
Po za tym, że załączyłeś plik bez żadnych IK Constraints to mi też się nie udało, konkretnie zmusić kolana do zgięcia się - kiedy się doda Pole target noga sztywnieje i koniec zabawy. Nie wiem o co chodzi ale nie zajmuję się na co dzień animacją. Poszukaj tutków o Rigify, może pójdzie Ci z tym lepiej niż ręczny szkielet. 33
Modelowanie / Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg« dnia: 01.04.2023 22:30:36 »
Można: Loop Tools -> Loft. Ja musiałem aktywować addon, bo domyślnie nie był.
34
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 21.03.2023 17:14:07 »
O to to mi właśnie chodziło. W połowie tego tekstu myślałem, a jakby tak ukryć geometrię pod ciuchami? ale na przykładzie widać, że system lepszy i bardziej dosłownie elastyczny. Super robota.
35
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 20.03.2023 15:46:15 »
Wow. Szacun. A rzuciłbyś screenem z viewportu jak wygląda efekt tej całej ciężkiej pracy dniami i nocami?
36
Modelowanie / Odp: Pytanie początkującego« dnia: 05.03.2023 20:55:44 »
ad.1. Chodzi Ci o widok wszystkich ścian - taki przeźroczysty? https://www.katsbits.com/codex/limit-selection/
O! Zaznaczanie symetryczne (nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest ): https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/selecting/mirror.html ad.2 Tutaj się to nazywa merge: https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/uv/editing.html?highlight=merge#merge (po lewej na dole wybierz sobie Twoją wersję blendera, bo skóróty i grafiki mogą się różnić między wersjami. 37
Animacja i symulacje / Odp: Render Animacji - da się przyśpieszyć ?« dnia: 05.02.2023 22:38:03 »
Dodatkowo podpowiem: https://www.youtube.com/watch?v=VEdd9CynwQU
Można mocno przyspieszyć render, szczególnie próbny. 38
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 15.01.2023 16:44:36 »
Mimika 12/10 jak na mój gust.
39
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 15.01.2023 13:10:32 »
Dalej walczysz widzę. Te paski to detal. Mało istotny ale chyba lepiej jak są.
40
Inne programy / Odp: wybór CPU« dnia: 30.11.2022 19:46:16 »
Jak coś pracuje to grzać się musi - kwestia doboru chłodzenia. Kryptokoparki - te dobre, też są tak robione, że obniża się parametry pracy w myśl zasady wolniej jedziesz dalej zajedziesz - miej awarii, mniej zużycia prądu. Ja mało renderuję a do procka miałem stockowe chłodzenie - za każdym razem jak wkręcał się na obroty było słychać wiatrak. Teraz szumi jednostajnie cały czas jak mu dołożyłem żelastwa zwanego radiatorem. Jedynie jak cisnę po 100% użycia CPU coś tam więcej słychać. Temperatury koło 60-65°C ale mój to nie jest demon szybkości. Każdy procek ma swoje temperatury, to tam nawet jest w parametrach podawane TDP czy coś. Ta moc gdzieś musi wyjść - właśnie jako energia cieplna.
Na powietrze to dobra przewiewna buda, duży radiator (u mnie styka z obudową ale to mój błąd ) i lekki undervolting. Jak po godzince będzie trzymał temperaturę zalecaną przez producenta to wszystko jedno czy to 60 czy 80° bo tak był projektowany. Po prostu jedne procki grzeją bardziej. Nie pomogę w wyborze, bo nie jestem sprzętowcem. Jakbym coś składał teraz wziąłbym procek najlepszy benchmarkach w zakresie budżetu i dobrą płytę. 41
Prace ukończone (inne) / Odp: Mój serial animowany 2D« dnia: 11.11.2022 21:33:37 »
Netflix stoi otworem. Generalnie jest co szlifować - dialogi często niewyraźne. Fabuła lepsza jak w Trudnych sprawach. Fajnie, że masz fun przy tworzeniu.
42
Teksturowanie i materiały / Odp: Bump / Normal / Displacement« dnia: 23.10.2022 22:02:00 »
Rozumię, że ma być takie wklęsło wypukłe na brzegach zgodnie z tą teksturą. Włączyłeś w materiale w ustawieniach odpowiednie opcje? Patrz załącznik.
43
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« dnia: 26.09.2022 15:36:53 »
Po przejściu na czerwień postać wydoroślała nieco. Fajne materiały, nie ma się co doczepić. Szmina ogień.
44
Teksturowanie i materiały / Odp: Podmiana koloru na teksturę« dnia: 19.08.2022 10:37:54 »
Potrzebujesz jakiegoś color ID mask np jak tutaj:
https://blenderartists.org/t/color-id-selector-mask-node-for-cycles-materials-solved/1148420/2 Potem wynik podmieniasz na co chcesz tekstura/materiał. 45
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn« dnia: 25.07.2022 21:43:24 »
10/10 nie mam pytań
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - Zafira
WIP Courtney Gears - Mortus
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
|