Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 4 5 ... 19
31
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 22.01.2022 15:18:47 »
@Zuorion Bo mi tak ktoś kiedyś napisał.  :P

Jakie łaziki, gdzie co jak? Jakiś zacofany jestem chyba.

32
Prace ukończone (3D) / Odp: Świątynia
« dnia: 20.01.2022 11:59:37 »
Bo jak na zjeździe komików rzucisz żartem z urodzin to się nikt nie śmieje. Tak to już jest. Jakbyś pracował w Luwrze i dostałbyś laurkę od dziecka też byś krzywo patrzył IMO. :P

A napisali Ci, że w Unity byś to zrobił szybciej z lepszymi efektami? To jest wkurw dopiero.  >:(

Ja myślę, że należysz (w sumie ja też) do grupy osób dobry technicznie ale nie "umiejących się sprzedać" jak mi to kiedyś ktoś powiedział. Naszym pracom brakuje "efektu wow!" chociaż same w sobie są dobre.

33
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 12.01.2022 20:52:57 »
@seeboo Starałem się dobierać ludzi wg skila, co by nie byli ani za dobrzy ani za słabi i to chyba (po za moim okiem) zaważyło na spójności. Ale też trochę szczęścia. Plany były na pierwszym trailerze chyba (sprawdzam) oj, 2017, hahahaha. No lekki poślizg. Ale 2022 jest datą jaką podawał wydawca i szczerze jak nie wyjdą jakieś wielkie kłody pod nogami typu wojna albo Nowy Wał to sam tą datę bym podał. Że tak powiem - trzeba to skończyć w końcu.

Dopiero w cieplejsze miesiące wraca mi wena.
Tak, najlepszy byłby sen zimowy.

34
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja domu
« dnia: 12.01.2022 20:44:02 »
Nóż straszy. Czy płytki w kuchni na ścianie nie są za małe (ujęcie z czajnikiem)? Materiały trochę biedne. Reszta bardzo fajna, jak na pierwszy raz - to super.

35
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 10.01.2022 18:38:52 »
@seeboo No taki core-team to z 5 osób chociaż ogólnie rozciągamy to na 10. W tym chyba z 3 użytkowników z blenderowni, bo tu najbardziej szukałem. Ja robię lochy i ogólnie sklejam całość do kupy z programistą, jeden właśnie karty, grafiki, komiksy, jedna osoba potwory i broń, ktoś muzykę, ktoś dźwięki i tak to się kręci. Mamy wydawcę i w tym roku mamy zamiar w końcu to skończyć. Najtrudniej przychodzi mi znalezienie motywacji. Wypalam się na kilka miesięcy czasami potem znowu z kopyta i taki cykl zataczam.  :-\

36
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 07.01.2022 17:42:27 »
Siema designarch! Pamiętam, że mi pomagałeś przy starożytnym wozie jak robiłem pewną prackę... i jej nie skończyłem ostatecznie... kupka wstydu.  :-[
No Ateny były i jakaś animowana armia do do tego chyba...

Na BA nawet nie mam konta jakimś cudem, a na discordzie to sprawdzają się tylko krótkie odpowiedzi do pytań typu "co kliknąć. bo mam takie coś". Jestem podłączony też do takiego większgo kanału anglojęzycznego o dużym ruchu i zawsze mnie bawi jak ktoś zadaje pytanie między 4 innymi i potem próbują sobie odpowiadać na wzajem... komedia.
Myślę, że jeszcze zostały quorry i reddity jako takie miejsce z wiedzą "niejednorazową", fora jakoś nie wiem czemu wymierają... a może ewoluują?  ::)

37
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 01.01.2022 09:56:53 »
Myślę, że większość doszlifowuje swoje dzieła w PSie i mu podobnych - siup, szybki zapis do PNG ale nie ogarnia magi 32 bitów. Rzeczywiście to "dziadostwo" zajmuje miejsce ale warto, z powodów, które wymieniłeś.

38
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 29.12.2021 22:08:33 »
Dla mnie bomba. Nie wiem co tam tyle zajmuje (obstawiam cache fizyki) ale IMO było warto. Podobają mi się włosy (pewnie kilka dni/tygodni się nad nimi siedziało, co?) i ogólnie stylistyka chociaż różna od serialowej wersji.

39
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 05.12.2021 11:02:11 »
Konserwy siedzą na 2.79. Phi. ::)

A tak na serio dzięki, a dwa uświadomiłem sobie na jakim starym sofcie jeszcze siedzę.

40
Tutoriale / Odp: Co się stało z Polskim Kursem Blendera?
« dnia: 02.12.2021 19:05:57 »
Dobre pytanie, chyba nikt nic nie wie. Na YT też nie widać za bardzo nowych treści. Tak, jakby ktoś porwał Piotra i nie oddał.
Możesz napisać do niego https://inf.ug.edu.pl/~piotao/ (bo mi sie nie chce 8) )

41
To renderuj do pojedynczych klatek i złóż to potem w całość - to i tak od zawsze standardowa rada przy renderingu animacji. Jak ci się urwie w połowie to zaczynasz od połowy a nie od początku. Może masz jakiś modyfikator odhaczony do renderingu ale widoczny w podglądzie albo inne ustawienia podgląd/render albo to jakiś bug po prostu.

42
Newsy na głównej / Odp: Sprite Fright
« dnia: 07.11.2021 12:51:47 »
No świetne. Taki Pixar dla niegrzecznych. :)
Trochę mi się z Keną kojarzy. Powinni pokazywać wszystkim turystom przed wstępem do lasu.  ;D

43
Work in progress (WIP) / Odp: Atomówki
« dnia: 31.10.2021 17:21:23 »
Ładne to, ale do atomówki tak jak pisze Piotr - niepodobne. Ale nie martw się - kręcą, albo już nakręcili za pare melonów wersje filmowo-serialowa. Oni więcej utopią. :P

44
Tender Blender / Odp: Blender 2.93 Jak Wam się podoba?
« dnia: 21.10.2021 23:02:54 »
2.93  ::) A ja jeszcze na 2.79 siedzę... Lol  :P W 2.83 fajnie, że przebudowali viewport ale co jest w 2.9 to strach się bać. To już chyba samo modeluje? XD

45
Używamy, po przeróbkach modelu... już nawet nie pamiętam. Coś koło 7-8 lat.

Strony: 1 2 3 4 5 ... 19

* Zaloguj




* Losowy obrazek